عواقب بی‌توجهی به دستور وزیر ورزش؛ احضار معاون ورزشی پرسپولیس به کمیته انضباطی

عواقب بی‌توجهی به دستور وزیر ورزش؛ احضار معاون ورزشی پرسپولیس به کمیته انضباطی

پایگاه خبری فوتبالی- بی توجهی حسین بادامکی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس به نامه جدید وزارت ورزش مبنی بر عدم مصاحبه سرخابی‌ها علیه هم، پای او را به رکن قضایی فدراسیون فوتبال باز کرده است. 

به گزارش فوتبالی، طبق نامه‌ای که به دستور کیومرث هاشمی به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فرستاده شده، از دو باشگاه پرطرفدار پایتخت خواسته شده در هیچ زمینه‌ای قبل از دربی علیه یکدیگر صحبت نکنند و این دو باشگاه از بیانیه‌نویسی علیه یکدیگر هم منع شده‌اند تا آرامش قبل از مسابقه دربی در فضای هواداری دو تیم برقرار شود.

با این حال معاون ورزشی پرسپولیس در مصاحبه‌ای که در عربستان و قبل از بازی با النصر داشته بی‌توجه به این موضوع بوده است. حسین بادامکی در این گفت‌وگو درباره شکایت پرسپولیس از استقلال چنین گفته است: «ما بیشتر از یک ماه است از باشگاه استقلال شکایت کردیم اما اتفاقی رخ نداد. به نظرم اعضای کمیته انضباطی برای روشن شدن این ماجرا باید مصاحبه ای انجام می‌دادند و هرچقدر هم ما از طرف باشگاه در این مورد پیگیری می‌کنیم هیچ جواب درستی به ما نمی‌دهند تا پاسخگوی هواداران خودمان باشیم. هنوز اتفاقی نیفتاده و هرچقدر هم زمان بگذرد این ماجرا بدتر می‌شود.»

همچنین لازم به ذکر است مصطفی لشگری مدیر روابط عمومی پرسپولیس در برنامه ورزشگاه هم امروز با سوالی پیرامون شکایت این باشگاه از استقلال مواجه شد که ترجیح داد با توضیح مختصری از آن عبور کند و اظهار داشت که باشگاه شکایت خود را کرده‌ است و منتظر رای کمیته انضباطی هستند ولی از الفاظی نظیر «هر چقدر زمان بگذرد، بدتر می‌شود» استفاده نکرد تا با عباراتی بدون تنش پاسخ خود را داده باشد و مشخص است که او از نامه وزیر ورزش، آگاه بوده است.

حالا خبر رسیده که حسین بادامکی به دلیل این بی‌توجهی به دستور مستقیم وزیر ورزش و جوانان توسط رکن قضایی فدراسیون فوتبال، برای ادای توضیحات در این رابطه احضار شده و باید دید موضع فدراسیون فوتبال درباره این موضوع چه خواهد بود.

1997