ليگ برتر فوتبال زنان به ايستگاه سوم رسيد

ليگ برتر فوتبال زنان به ايستگاه سوم رسيد

پايگاه خبرى فوتبالى- هفته سوم ليگ برتر فوتبال زنان فردا آغاز مى شود و شايد مهم ترين ديدار اين هفته در ايلام برگزار شود.

به گزارش فوتبالى، ليگ برتر فوتبال زنان از ساعت ١٣ فردا، وارد هفته سوم خود مى شود.

در حساس ترين ديدار فردا، پالايش گاز رده دومى، ميزبان ملوان بندر انزلى است كه در رده چهارم جدول قرار دارد. ايلامى ها در دو هفته گذشته مقابل پيكان و نماينده البرز پيروز شده اند و ملوان هم در هفته اول شهردارى سيرجان را شكست داد و مقابل سپاهان به تساوى رسيد.

در تهران خاتون بم كه در دو بازى ابتدايى خود شش امتياز كسب كرده و ده گل به ثمر رسانده است ميهمان پيكانى است كه در هر دو ديدار قبلى خود متحمل شكست شده است تا جزو تيم هاى قعر نشين جدول باشد.

در اصفهان هم سپاهان رده سومى ميزبان فرا ايساتيس كران فارس است. سپاهان در دو هفته اول چهار امتياز كسب كرده و ايساتيس هم يك امتياز از آوا در هفته اول گرفته است. سپاهان فردا در غياب نيلوفر اردلان كه براى دوره مربيگرى به تايلند سفر كرده است، مقابل ايساتيس قرار مى گيرد.

شهردارى سيرجان هم فردا در سيرجان مقابل آوا تهران قرار ميگيرد. شهردارى در اولين ديدار فصلش مقابل ملوان شكست خورد اما هفته گذشته چهار گل به ايساتيس فارس زد تا شاگردان مريم ايراندوست نشان دهند نتيجه هفته اول اتفاقى بوده است. آوا هم كه در هفته اول مقابل ايساتيس به تساوى رسيد در هفته گذشته، هشت گل از خاتون بم دريافت كرد تا بدترين نتيجه ليگ فوتبال را تا اينجاى كار كسب كند.

در كردستان هم كانى كه نشان داده تيم خوبى است و يك شكست نزديك مقابل خاتون داشت و هفته گذشته در تهران پيكان را برد، مقابل نماينده البرزى به ميدان مى رود كه هر دو ديدار قبلى خود را شكست خورده است.

6001