مورد عجیب پیشکسوت آبی‌ها؛ زمان بازی‌های استقلال به پارک می رود!

مورد عجیب پیشکسوت آبی‌ها؛ زمان بازی‌های استقلال به پارک می رود!

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال دیگر بازی های این تیم را تماشا نمی کند.

به گزارش فوتبالی، بیژن طاهری پیشکسوت استقلال که در زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی و ریکاردو ساپینتو سرپرست استقلال بود، این فصل جای خود را به علی سامره داده است و بازی های استقلال را به شکلی متفاوت تر نسبت به سال های قبل دنبال می کند.

طاهری که با یکی از روزنامه ها در خصوص استقلال مصاحبه کرده است در بخشی از صحبت هایش به نکته عجیب و جالبی اشاره کرده است و آن هم این است که او بازی های استقلال را تماشا نمی کند و علاوه بر اینکار در زمان بازی های استقلال به بیرون می رود و پس از پایان بازی به خانه باز می گردد. البته او گفته است نتایج استقلال را پیگیری می کند و خلاصه بازی ها را تماشا می کند، اما بازی ها را به صورت زنده تماشا نمی کند و دلیل اینکار را دوری از استرس اعلام کرده است. 

صحبت های طاهری در این خصوص را می خوانید:" نتایج استقلال را پیگیری می‌کنم اما بیشتر خلاصه بازی‌ها را می‌بینم. اینکه بنشینم و بازی را به صورت زنده ببینم، اینطور نیست. دلخوری از استقلال؟ مگر استقلال ارث پدری‌ام بوده است؟ حالا که نیستم نمی‌خواهم آن استرسی که وجود دارد را دوباره متحمل شوم. طی این سال‌ها برای استقلال و در کنار این تیم حرص و جوش زیادی خوردم و واقعا به یک آرامشی نیاز دارم. یا در زمان بازی‌ها بیشتر تلویزیون خاموش است یا با همسرم به پارک پردیسان می‌رویم و آنجا با هم قدم می‌زنیم تا بازی تمام شود و دوباره به خانه برگردیم. اینکه دوباره درگیر نتایج و اتفاقات بازی‌ها بشوم، واقعا دیگر از لحاظ روحی نمی‌کشم."

2636