بررسی آمار مهاجمان استقلال تا اینجای لیگ

بررسی آمار مهاجمان استقلال تا اینجای لیگ

پایگاه خبری فوتبالی- آمار نشان می دهد که مهاجمان هدف استقلال تا اینجای فصل آمار مناسبی نداشته اند و روی هم رفته فقط 4 گل به ثمر رسانده‌اند هر چند استقلال از نظر تعداد گل زده، آمار خوبی دارد.

به گزارش فوتبالی، استقلال با 15 گل زده در کنار ملوان و تراکتور، بعد از سپاهان صاحب دومین خط حمله قدرتمند لیگ است.

اگرچه استقلال آمار خوبی در فاز هجومی دارد اما از 15 گل زده استقلال، فقط 4 گل سهم مهاجمان تخصصی این تیم بوده( آرمان رمضانی 2 گل، ارسلان مطهری 1 گل، گوستاوو بلانکو 1 گل) و باقی گل‌ها توسط بازیکنانی به ثمر رسانده که پست تخصصی‌شان مهاجم نیست.

آرمین سهرابیان (1 گل)، ایمان سلیمی (1 گل)، کوین یامگا (2 گل)، مهرداد محمدی (3 گل)، محمدحسین مرادمند (1 گل)، آرش رضاوند (1 گل) و صالح حردانی (1 گل) سایر گلهای استقلال را به ثمر رسانده‌اند ضمن آنکه یکی از گلهای استقلال هم گل به خودی بازیکن حریف بوده است. 

در بین مهاجمان استقلال، ارسلان مطهری که زمانی امید اول گلزنی استقلال بود، در این فصل نسبت به دو مهاجم دیگر کم‌فروغ‌تر بوده و به نیمکت‌نشین مطلق تبدیل شده است. 

نکونام مربی نتیجه‌گرایی است و سبک بازی تیم‌هایش طوری است که زیاد گل نمی‌زنند و با حداقل اختلاف پیروز می‌شوند اما مطمئنا او باید به فکر رفع مشکل عدم گلزنی مهاجمان تیمش باشد.

2636