پیش‌گویی مهدی تارتار روی گل تماشایی عالیشاه به ذوب آهن

پیش‌گویی مهدی تارتار روی گل تماشایی عالیشاه به ذوب آهن

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی تارتار از پیش گویی خودش روی صحنه گل امید عالیشاه به ذوب آهن در بازی فصل قبل مقابل پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار که فصل گذشته هدایت ذوب آهن را برعهده داشت و توانست این تیم را در پایان فصل روی پله نهم جدول رده‌بندی قرار دهد درباره گل پیروزی بخش امید عالیشاه برای پرسپولیس در جدال با تیمش نکته جالبی را عنوان کرد.

 در شرایطی که در آن بازی کار برای شاگردان یحیی گل محمدی گره خورده بود و بازیکنان پرسپولیس در راه بازکردن دروازه گاندوها به بن بست خورده بودند ضربه سر امید عالیشاه آن‌ها را به مراد دل‌شان رساند. مهدی تارتار در این باره می گوید وقتی خطا دادیم به پرسپولیس و دیدم امید عالیشاه پشت ضربه نیست و رفته داخل باکس تیم ما به بازیکنانم علی الخصوص امیرحسین جدی گوشزد کردم که به آن اجازه سرزنی ندهند اما بچه‌ها غفلت کردند و من قبل از ریخته شدن توپ به روی دروازه توسط سروش رفیعی گفتم که عالیشاه الان با سر دروازه تیم ما را باز می‌کند و دقیقا همین اتفاق هم افتاد.

اشاره به این نکته بد نیست که ذوب آهن فصل قبل و در هفته اول توانسته بود مقابل پرسپولیس به یک تساوی بدون گل برسد و شاید اگر امید عالیشاه در مسابقه برگشت دروازه ذوبی‌ها را باز نمی‌کرد الان مهدی تارتار آمار خوب چهار مسابقه بدون شکست مقابل پرسپولیس را مقابل نام خودش می‌دید.

9098