اتحاد بازیکنان تراکتور به نفع شجاع: این نوع هواداری شما را دوست نداریم!

اتحاد بازیکنان تراکتور به نفع شجاع: این نوع هواداری شما را دوست نداریم!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکنان تراکتور در جریان انتقاد شجاع خلیل‌زاده از هواداران پشت کاپیتان تیم خود درآمده‌اند.

به گزارش فوتبالی، از تمرین پیش از بازی تراکتور مشخص بود که هواداران این تیم چقدر بابت باخت به استقلال عصبی هستند و این موضوع به بازی با فولاد هم کشیده شد. برخلاف سنت همیشگی هیچ بازیکنی از تراکتور هنگام ورود به زمین و هنگام گرم کردن تشویق نشد تا از همان ابتدا فضای سنگین حاکم بر یادگار امام(ره) تبریز هویدا باشد.

سکوها یک نفر را تشویق می‌کردند و او پاکو خمز بود. مردی که معمولاً واکنشی به تشویق شدن از سوی هواداران ندارد و با بی‌اعتنایی خاصی بدون توجه به سکوها روی نیمکت می‌نشیند. 

در طول مسابقه هم صرفاً یک بازیکن از سمت سکوها تشویق شد و وی سید مهدی حسینی زننده دو‌ گل پرشورها به تیم خوزستانی بود ولی حسینی هم با حداقل واکنش و دست زدن از فاصله دور نشان داد همانند هم‌تیمی‌هایش بابت رفتار سکوها ناراحت است.

همه این موارد در نهایت منجر به مصاحبه طوفانی شجاع خلیل‌زاده کاپیتان تراکتور علیه هواداران شد؛ صحبت‌هایی که با واکنش‌های دوگانه همراه بوده ولی مدافع تیم ملی را با نقدهای بسیار تند و تیزی مواجه کرده است. در همین راستا بازیکنان تراکتور با انتشار استوری از تصویر کاپیتان خلیل‌زاده به نوعی همراهی خود با نظر این بازیکن را اعلام کردند.

جالب است بدانید که این استوری مشترک توسط بازیکنانی نظیر ریکارو آلوز و گوستاوو واگنین بازنشر نشده و این موضوع هم در نوع خود بسیار جالب توجه است.

در نهایت باید دید این شکاف عمیق شکل گرفته بین بازیکنان و هواداران تراکتور تا چه زمانی ادامه خواهد داشت.

1997