تیم دسته دومی عربستان به دنبال شکار دی بروینه

تیم دسته دومی عربستان به دنبال شکار دی بروینه

پایگاه خبری فوتبالی – القادسیه، تیم دسته دومی عربستان به دنبال جذب کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی و کاپیتان 32 ساله منچسترسیتی است، اما آیا پادشاه مصدوم منچسترسیتی راضی به این انتقال می شود؟

به گزارش فوتبالی، تیم القادسیه عربستان که در حال حاضر در لیگ دسته دوم این کشور حضور دارد ستاره 32 ساله بلژیکی منچسترسیتی، کوین دی بروینه را به عنوان یکی از گزینه های اصلی خرید در نظر گرفته است. القادسیه که با مربیگری رابی فاولر این روزها حال و هوای خوبی ندارد امیدوار است که با به خدمت گرفتن ستاره های اروپایی و در رأس آنها دی بروینه بتواند یک استارت خوب برای صدرنشینی در لیگ دسته دوم و در نتیجه صعود به لیگ حرفه ای عربستان را تجربه کند.

کوین دی بروینه که فصل گذشته یکی از تاثیرگذارترین مهره های پپ گواردیولا در کسب فهرمانی های مختلف منچسترسیتی بود، در فصل جاری و در اولین بازی مقابل برنلی دچار مصدومیت شدید شد و شوک بزرگی به سیتیزن ها وارد کرد و حداقل تا حدود ابتدای سال 2024 باید دوره نقاهت خود را بگذراند.

در بین تیم های خواهان کوین دی بروینه به جز القادسیه، نام یک باشگاه عربستانی دیگر هم به چشم میخورد و آن تیمی نیست جز النصر عربستان که در فصل جاری با حضور ستاره های گرانقیمت خود عملکردی فوق العاده را به نمایش گذاشته و در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ عربستان قرار دارد. به نظر می رسد مسئولین النصر با مدیر برنامه های دی بروینه مذاکراتی را هم در ماه اکتبر داشته اند و حالا باید دید کوین بعد از رهایی از بند مصدومیت چه تصمیمی میگیرد؟ آیا به القادسیه می رود و با کمک به صعود تیم به لیگ حرفه ای تبدیل به یک منجی خواهد شد و یا ترجیح می دهد به جای بازی کردن نقش منجی، نامش در کنار بزرگانی همچون کریستیانو رونالدو، سادیو مانه و بقیه ستارگان النصر به عنوان هم تیمی به چشم بخورد.

1369