شلیک‌های شماره 6 علیه ماتم سکوهای تی‌تی‌!

شلیک‌های شماره 6 علیه ماتم سکوهای تی‌تی‌!

پایگاه خبری فوتبالی - سید مهدی حسینی در روزی که از ابتدا برای تراکتور بازی کرده، روز درخشانی را پشت سر گذاشته است.

به گزارش فوتبالی، سید مهدی حسینی یکی از بازیکنانی است که بارها و بارها نامش بین هواداران تراکتور شنیده می‌شد که چرا پاکو خمز از وی زیاد استفاده نمی‌کند. هافبکی که اولین‌بار در بازی با مس رفسنجان در دقایق انتهایی وارد میدان شد و پاس گلی سه امتیازی برای مهدی عبدی ساخت تا تراکتور سه امتیاز آن دیدار حساس بعد از سه باخت پشت سر هم را به دست بیاورد.

از همین مسابقه بود که نام حسینی به عنوان بازیکنی محبوب بین تی‌تی‌ها پیچید و در نهایت پاکو خمز در بازی با فولاد در روزی که ریکاردو آلوز هم باتوجه به محرومیت در اختیار این سرمربی نیست، از حسینی در ترکیب ابتدایی خود استفاده کرد و این بازیکن هم جواب اعتماد مرد اسپانیایی را تا بدینجا به خوبی داده است.

در حالی که بازی تراکتور و فولاد تحت تاثیر باخت این تیم به استقلال قرار داشت و هیچ بازیکنی در ورزشگاه یادگار امام(ره) تبریز برخلاف بازی‌های گذشته حین گرم کردن تشویق نشد و به نوعی سکوهای تی‌تی‌ در ماتم و ناراحتی به سر می‌بردند تا اینکه مهدی حسینی در دقیقه ۱۹ قفل دروازه کریستوفر کنت را با شوتی زیبا گشود تا شاهد هیاهو و شادی در استادیوم بزرگ تبریز باشیم. او در دقیقه 69 هم دوباره با یک ضربه دقیق، سکوهای ورزشگاه را منفجر کرد تا در روزی که خبری از ریکاردو آلوز در زمین نبود، غیبت این بازیکن طراح، اصلا به چشم نیاید.

1997