تراکتورسازی یک - فولاد خوزستان دو؛ پایان تلخ برای تراکتور / تپش سه امتیازی قلب شیر

تراکتورسازی یک - فولاد خوزستان دو؛ پایان تلخ برای تراکتور / تپش سه امتیازی قلب شیر

وب سایت رسمی فوتبالی- دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام ضهر تبریز به مصاف هم رفته اند.

هفته پانزدهم لیگ برتر

جمعه 23 آذرماه 1397

تبریز، ورزشگاه یادگار امام ساعت 15:00

تیم داوری: بیژن حیدری، ایلدروم و عسگر محمدی

کارت: لوسیانو پریرا دقیقه 70 و صابر حردانی دقیقه 74 فولاد

ترکیب تراکتورسازی: محسن فروزان، ایمان سلیمی، محمد طیبی، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا نقی‌زاده، مهدی مهدی‌پور، مسعود‌ شجاعی، یوکیا سوگیتا، قائم اسلامی‌خواه ( 49 محمدرضا آزادی) و محمد رضا مهدی زاده ( 49- احسان پهلوان)  

سرمربی: محمد تقوی

ترکیب فولاد: احسان مردانی، فرزاد جعفری ،ایوب والی ، میثم دورقی، حسن بیت سعید، عبداله کرمی ،مهدی زبیدی( ۶۹- نگچی لوپز)، عارف آقاسی، لوسیانو پریرا،  سینا مریدی،  رضا میرزایی ( 46- صابر حردانی ( ۳+۹۰ میلاد بدرقه ))

سرمربی: افشین قطبی

گل ها:

گل اول برای فولاد خوزستان دقیقه 24 توسط رضا میرزایی:

در دقیقه 24 فولادخوزستان از یک ضدحمله به بهترین نحو استفاده کرد تا رضا میرزایی در موقعیت بسیار خوبی قرار بگیرد و وقتی این بازیکن به محوطه جریمه رسید، از زاویه ای بسته توپ را به دروازه شوت کرد و توپ پس از برخورد به دیرک عمودی نزدیک به فروزان وارد دروازه شد. 

گل دوم برای فولاد خوزستان دقیقه 51 توسط شیمبا از روی نقطه پنالتی:

حرکت زبیدی در شرایطی که تعادل مناسبی هم این بازیکن نداشت، با اشتباه دانیال اسماعیلی فر به ضربه پنالتی تبدیل شد تا شیمبا برخلاف حرکت فروزان در دقیقه 51 گل دوم فولادی ها را در ورزشگاه یادگار امام و در حضور 70 هزار هوادار تبریزی ثبت کند.

گل اول برای تراکتورسازی دقیقه ۷۶ توسط علیرضا نقی زاده:

دقیقه 76 ارسال کرنر توسط احسان حاج صفی روی تیرک اول با ضربه سر نقی زاده قطع شد تا اختلاف به حداقل برسد و بازی در دقایق باقی مانده جذاب تر شود.

 

دقایق حساس:

دقیقه 2: اشتباه محمد طیبی موقعیت خوبی برای شیمبا فراهم کرد ولی ضربه این بازیکن با واکنش خوب فروزان برگشت داده شد. در برگشت باز هم فولادی ها یک شوت دیگر به سمت دروازه زدند که اینبار هم فروزان واکنش نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 9: ارسال کرنر توسط فولادی ها انجام شد و شیمبا هم به توپ ضربه زد ولی توپ با اختلاف از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 19: ارسال سوگیتا بازیکن ژاپنی تیم فوتبال تراکتورسازی از سمت راست خط دفاعی فوتبال انجام شد ولی مرادیان از دروازه خروج کرد و توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 38: ارسال دانیال اسماعیلی فر در محوطه جریمه با ضربه قائم اسلامی خواه همراه شد ولی توپ نه دقت داشت و نه سرعت و با مشایعت مرادیان از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 2+45: شوت دانیال اسماعیلی فر از روی ضربه ایستگاهی با فاصله ای کم به شکلی خطرناک راهی اوت شد.

نیمه دوم

دقیقه 46: تیم تراکتورسازی خیلی سریع حملات خود را آغاز کرد ولی مدافعان فولاد در محوطه شش قدم هر چند دستپاچه ولی توپ را بازگشت دادند.

دقیقه 60: حرکت سریع و تکنیکی اسماعیلی فر با پشت سر گذاشتن دو مدافع راست تیم فولادخوزستان با شوتی قدرتمند همراه شد که مرادیان توپ را به محوطه بازگشت داد؛ در بازگشت علیرضا نقی زاده می توانست توپ را به گل تبدیل کند که ضربه او با برخورد به تیرک عمودی دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 62: ضربات مسعود شجاعی و سوگیتا در دو دقیقه مدافعین و دروازه بان فولادخوزستان را به دردسر انداخت. در این دقایق شاگردان محمد تقوی به شدت به دنبال رسیدن به اولین گل بازی هستند.د

دقیقه64: شوت آرام بیت سعید از پشت محوطه جریمه به راحتی در اختیار فروزان قرار گرفت.د

دقیقه75: یک ارسال دیگر به محوطه جریمه تراکتورسازی سبب شد تا موقعیت خوبی برای گلزنی ایجاد شود ولی نداشتن یک مهاجم هدف، یکی از مشکلات بزرگ تراکتورسازی است که قطعا در نیم فصل فکری به حال آن خواهد شد.

دقیقه82: شوت دانیال اسماعیلی فر در میانه های راه با مدافعین فولاد برخورد کرد و برگشت داده شد. 

دقیقه 3+90: تیم فولادخوزستان در یک ضدحمله توسط شیمبا با دروازه حریف تک به تک شد ولی ضربه مهاجم برزیلی فولاد با فاصله کمی راهی اوت شد.

۲۵۲۶