مسیر لواندوفسکی، کواراتسخلیا و مودریک برای رسیدن به یورو 2024 مشخص شد

مسیر لواندوفسکی، کواراتسخلیا و مودریک برای رسیدن به یورو 2024 مشخص شد

پایگاه خبری فوتبالی - تا کنون 21 تیم، حضورشان در یورو 2024 را قطعی کرده اند و سه تیم باید در مرحله پلی آف در فروردین ماه شرکت کنند.

به گزارش فوتبالی، بازی های پلی آف در فروردین ماه مشخص می شود. بازی نیمه نهایی در روز پنجشنبه دوم فروردین برگزار می شود و فینال مرحله  پلی اف راهیابی به یورو نیز در روز سه شنبه هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد. بدین ترتیب دوازده تیم در سه گروه دسته بندی شده اند و به صورت چهار جانبه به مصاف هم می روند. لهستان، ولز، استونی، رژیم اشغالگر، بوسنی و هرزگوین، گرجستان، یونان، قزاقستان، فنلاند، اوکراین، ایسلند و لوکزامبورگ تیم های حاضر در این مرحله هستند. 

برخی تیم ها از طریق لیگ ملت ها و برخی تیم ها از طریق مرحله راهیابی یورو به این بازیها رسیده اند. استونی به عنوان قهرمان لیگ D لیگ  ملت ها به این مرحله رسیده  و بوسنی و گرجستان نیز به عنوان قهرمان های لیگ های B و C در این مرحله هستند.

بازیهای پلی آف به صورت تک بازی خواهد بود و بازی نیمه نهایی در روز دوم فروردین و فینال در روز هفتم فروردین برگزار می شود. اوکراین که فاصله چندانی تا صعود مستقیم و غلبه بر ایتالیا نداشت، در کنار لهستان با لواندوفسکی و گرجستان با کواراتسخلیا جذاب ترین تیم های حاضر در پلی آف هستند. 

گروه اول:
لهستان - استونی
ولز - فنلاند

گروه دوم:
رژیم اشغالگر - ایسلند
بوسنی و هرزگوین - اوکراین

گروه سوم:
گرجستان - لوکزامبورگ
یونان - قزاقستان

4125