گزارش فنی/ چهار گل و یک پاس گل از اورونوف؛ قاتل جدید، ازبک است!

گزارش فنی/ چهار گل و یک پاس گل از اورونوف؛ قاتل جدید، ازبک است!

پایگاه خبری فوتبالی- قصه قاتلان بالفطره تیمهای ایرانی چه در سطح باشگاهی و چه در سطح ملی، گویا تمام نمی‌شود و از یکی به دیگری منتقل می‌شود. 

به گزارش فوتبالی، پس از امثال عمر خریبین، مایکل اولونگا، عمر سوما، رزاق حمدلله و بقیه حالا جدیدترین قاتل، یک ازبک است: اوستون اورونوف. اورونوف، بازیکنی است 22 ساله که در تمامی نقش‌های هجومی به بازی گرفته می‌شود: مهاجم سایه، هافبک هجومی و وینگر. او حالا و بعد از تساوی تیم ملی در خاک ازبکستان، جدیدترین گربه سیاه ایران و تیمهای ایرانی است. اورونوف در 3 تقابل اخیرش با تیمهای ایرانی، 4 گل زده و یک پاس گل داده و نقش اول این 2 برد باشگاهی و یک تساوی ملی بوده است.

بازی رفت نساجی و نوبهار در ازبکستان، 2 یک به سود میزبان تمام شد. نساجی در این بازی، گل اول را زد ولی درنهایت با گل به خودی دقیقه 7+90 بازنده شد. اورونوف در این بازی از ابتدای نیمه دوم وارد زمین شد و دقیقه 74، گل مساوی تیمش را وارد دروازه مظاهری کرد.

اورونوف پاداش گلزنی در بازی رفت را با حضور در ترکیب اصلیِ بازی برگشت گرفت و به خوبی جواب این اعتماد را داد. نوبهار در بازی برگشت هم توانست نساجی را این بار در ورزشگاه آزادی و با نتیجه 3 یک شکست بدهد. این بازیکن 22 ساله، زننده گلهای دوم و سوم تیمش بود که بخصوص سومی، تیر خلاص را به پیکره تیم رحمتی شلیک کرد.

پس از درخشش در پیراهن نوبهار برابر تیمی باشگاهی از ایران با زدن 3 گل، اورونوف در لباس تیم ملی ازبکستان هم یک‌تنه معمار کامبک تیمش از باخت خانگی 2 صفر به تساوی 2 بر 2 بود. این اورونوف بود که دقیقه 52 از اشتباه علی کریمی و پاس رو به عقب او، نهایت استفاده را برد و گل اول ازبکستان را زد. 31 دقیقه بعد، او دست از گل زدن برداشت و این بار با یک پاس گل، سازنده گل مساوی تیمش شد. اورونوف حالا تبدیل به یک کابوس تمام‌عیار شده؛ مردی که در 224 دقیقه توانسته 4 گل بزند و یک گل بسازد.

گزارش از علیرضا خطیبی/ پایگاه خبری فوتبالی