تاریخ قرعه کشی رقابت های یورو ۲۰۲۴ آلمان

تاریخ قرعه کشی رقابت های یورو ۲۰۲۴ آلمان

پایگاه خبری فوتبالی- قرعه کشی یورو ۲۰۲۴ در تابستان آینده در کشور آلمان به زودی برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی ، ایتالیا در دوره گذشته پس از غلبه بر انگلیس در ومبلی در ضربات پنالتی در تابستان ۲۰۲۱ قهرمان مسابقات شد. از آنجایی که مسابقات یورو ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری کووید ۱۹ یکسال به تعویق افتاد و جام جهانی قطر به زمستان گذشته منتقل شد، مسابقات بین المللی فوتبال فشرده تر از همیشه شده است.

این بدان معناست که دوره های بعدی یورو در حال حاضر نزدیک تر از گذشته برگزار می شود. قرعه کشی کامل مسابقات یورو ۲۰۲۴ در روز شنبه ۲ دسامبر ۲۰۲۳ برگزار خواهد شد. مراسم قرعه کشی یورو ۲۰۲۴ در سالن کنسرت Elbphilharmonie در شهر هامبورگ که یکی از ۱۰ شهر میزبان مسابقات و پنج مسابقه در آن برگزار خواهد شد، آغاز می شود.

آلمان به طور خودکار به عنوان میزبان به مرحله گروهی راه یافته است و تاکنون تیم های اسکاتلند، چک، اسلوونی ،ترکیه، لهستان، اتریش، دانمارک، سوئیس، و همچنین قدرت هایی مانند فرانسه، اسپانیا، پرتغال و ایتالیا نیز به میزبان پیوستند. انگلیس نیز پس از کسب مقام اول گروه C، مانند کشورهای کوچک مانند آلبانی، مجارستان و اسلواکی نیز در رقابت ها حضور دارند، اما هنوز مکان هایی برای حضور تیم ها در دور نهایی مسابقات وجود دارد. تیم ملی هلند و ولز نیز قصد دارند بلیت های خود را برای حضور در فینال مسابقات یورو در آلمان رزرو کنند.

۱۰۰۹