نتایج مقدماتی یورو 2024/ پیروزی تیم های انگلیس و ایتالیا در مقابل مالت و مقدونیه شمالی

نتایج مقدماتی یورو 2024/ پیروزی تیم های انگلیس و ایتالیا در مقابل مالت و مقدونیه شمالی

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس و ایتالیا در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند. 

به گزارش فوتبالی، در ادامه هفته نهم رقابت های مقدماتی یورو 2024، تیم های انگلیس و مالت از ساعت 23:15 به وقت تهران از گروه C به مصاف هم رفتند. در این بازی، سه شیرها خیلی سریع با گل به خودی انریکه پپه در دقیقه 8، یک بر صفر از مهمان خود پیش افتادند. در ادامه نیمه اول اتفاق خاصی نیفتاد و انگلیس با پیروزی یک بر صفر به رختکن رفت. 

در نیمه دوم سه شیرها مالکیت توپ و میدان را مطابق انتظار در اختیار داشتند و در دقیقه 75، هری کین با پاس بوکایو ساکا، گل دوم را به ثمر رساند تا شاگردان گرت ساوت گیت به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کنند و 19 امتیازی شوند. 

در دیگر دیدار این گروه، ایتالیا در ورزشگاه المیپکو میزبان مقدونیه شمالی بود. در نیمه اول آتزوری بسیار خوب بازی را آغاز کرد و در دقیقه 17 متئو دارمیان گل اول را به ثمر رساند. در دقیقه 40، یک ضربه پنالتی به سود ایتالیا اعلام شد، اما جورجینو نتوانست آن را تبدیل به گل کند. در دقیقه 41، فدریکو کیه‎‌زا گل دوم را زد و در دقیقه 45، کیه‌زا گل دوم خودش و سوم ایتالیا را به ثمر رساند. 

در نیمه دوم، یانی آتاناسوف دو گل برای مقدونیه شمالی به ثمر رساند و جیاکومو راسپادوری نیز برای ایتالیا گلزنی کرد تا این بازی در نهایت با حساب 4-2 به سود ایتالیا پایان یابد.

4416