دو عکس از رونالدو که 20 سال بین آن‌ها تفاوت وجود دارد

دو عکس از رونالدو که 20 سال بین آن‌ها تفاوت وجود دارد

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دهم از رقابت های انتخابی یورو 2024، تیم ملی پرتغال به مصاف تیم ملی ایسلند رفت و در نهایت در این بازی موفق شد با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد و با آمار فوق العاده 30 امتیاز از ده بازی راهی رقابت های جام ملت های اروپا شود.

به گزارش فوتبالی ، یک نکته جالب توجه که در این بازی وجود داشت، تجلیل از کریستیانو رونالدو بود که پیش از سوت آغاز بازی این اتفاق رقم خورد. در حقیقت کریستیانو رونالدو که دوران حرفه ای خود را از باشگاه اسپورتینگ لیسبون شروع کرده است، دوباره به ورزشگاه دوران کودکی خود برگشته بود.

یک کارت عضویت باشگاه اسپورتینگ پرتغال و یک پیراهن شماره 28 با نام کریستیانو رونالدو به ستاره پرتغالی داده شد. رونالدو در سال هایی که در اسپورتینگ شهر لیسبون توپ می زد، پیراهن شماره 28 را بر تن می کرد.

کریستیانو رونالدو به طور کلی بین سال های 1997 تا 2003 در تیم اسپورتینگ حضور داشته است. او ابتدا در آکادمی تیم پرتغالی حضور داشت و سپس به تیم اصلی راه پیدا کرد. رونالدو از تیم اسپورتینگ بود که در نهایت راهی منچستر یونایتد شد و دوران پر افتخار خود را زیر نظر سر الکس فرگوسن در جمع شیاطین سرخ آغاز کرد.

1470