اطمینان مدیر تیم ملی فوتبال مصر از سلامت محمد صلاح

اطمینان مدیر تیم ملی فوتبال مصر از سلامت محمد صلاح

پایگاه خبری فوتبالی- تیم مدیریت تیم ملی  مصر سرانجام به موضوع ایمنی محمد صلاح حمله به وی توسط مهاجمان در دیدار برایر سیرالئون رسیدگی کرد.

به گزارش فوتبالی ، یک روز بعد از این اتفاق عجیب سرانجام مدیریت مصر به این مسئله عکس العمل نشان داد و به هواداران فوق ستاره و باشگاه لیورپول اطمینان داد که این حادثه مسئله ای جدی نیست و گفت مهاجمان فقط دنبال کنندگان پرشور این ستاره لیگ برتر انگلیس بودند.

 آنها همچنین ادعا کردند که اکثر مردم سیرالئون طرفداران لیورپول یا آرسنال هستند، بنابراین مشاهده صلاح و محمد الننی در خانه خود تجربه متفاوتی برای آنها بود. محمد غرابا، مدیر تیم ملی مصر در گفتگو با The Athletic گفت: "داستان حمله به این صلاح اصلا وجود ندارد. اینجا مردم بسیار مهربان هستند و از لیورپول یا آرسنال حمایت می کنند. برای آنها، محمد صلاح و محمد الننی اسطوره هستند، بنابراین حضور آنها در این کشور اتفاقی است که آرزوی تکرار آن را دارند. برای آنها این تنها فرصتی است که صلاح در زمین آنها بازی ببینند، بنابراین این اتفاق مانند هر هواداری که وارد زمین می شود طبیعی است. "

ستاره قرمزها با زدن ۱۰ گل و دادن ۴ پاس گل در ۱۲ بازی در لیگ برتر، در فصل جاری از فرم خوبی برخوردار است. او در حال حاضر تنها سه گل از ارلینگ هالند ماشین گلزنی منچسترسیتی در مسابقه کسب کفش طلای لیگ برتر انگلیس فاصله دارد. این بازیکن ۳۱ ساله روز شنبه در بازی بعدی لیورپول در لیگ برتر حاضر خواهد بود.

۱۰۰۹