واسعی: جدایی من از تراکتور انضباطی نبود

واسعی: جدایی من از تراکتور انضباطی نبود

پایگاه خبری فوتبالی - هافبک سابق تراکتور می‌گوید جدایی وی از تراکتور در ابتدای فصل قبل به خاطر مسائل انضباطی نبوده و چیزی بوده که بیرون از فوتبال اتفاق افتاده است.

به گزارش فوتبالی، از چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر تراکتور در تبریز از فولاد پذیرایی خواهد کرد. مسابقه‌ای که چهره‌های مشترک خاص خود را دارد و یکی از چهره‌های‌ ویژه سعید واسعی است. بازیکنی که ابتدای فصل گذشته در تراکتور توپ می‌زد ولی جدایی پر حرف و‌ حدیثی از جمع تی‌تی‌ها داشت و به اهواز کوچ کرد و در فولاد حضور دارد.

واسعی در ابتدای صحبت‌های خود با خبرنگار “فوتبالی” راجع به رویارویی دو تیم چنین اظهار داشت: «بازی مهمی خواهد بود بین دو‌ سرمربی که هموطن هستند و البته بین دو تیم خوب تراکتور و فولاد که به نظرم شرایط کنونی‌مان به اندازه اسممان خوب نیست. با این حال تمام تلاش خود را برای کسب سه امتیاز خواهیم داشت.»

هافبک خوش نقش فولاد درباره انگیزه ویژه خود برای این بازی چنین توضیحی داده است: «عملکرد خودم در این مدت با فولاد بد هم نبوده است اما معمولاً بازیکنانی که مقابل تیم سابق خود بازی می‌کنند، علاقه درونی مخصوص‌تری برای نشان دادن خودشان دارند و من هم از این قضیه مستثنا نیستم و‌ ببینیم چه پیش می‌آید.»

واسعی که جدایی پرحاشیه‌ای از تراکتور داشت، مدعی است دلیل این جدایی انضباطی نبوده است: «در تبریز توجه خیلی بیشتری نسبت به سایر شهرها به فوتبالیست‌ها و عملکردشان دارند و اینکه آنجا کلا زیر ذره‌بین هستی و حتی مورد آنالیز هواداران هم قرار می‌گیری. متاسفانه آن‌جوری‌ که باید، چرخه برای ما نچرخید.‌ من زمانی که به تراکتور پیوستم پیشنهادهای خوبی از تیم‌های بزرگ داشتم ولی انتخابم حضور در تراکتور بود. زمانی که من آمدم کاپیتان‌های وقت تیم ملی آنجا بودند و شرایط تیم خوب بود و با علاقه این تصمیم را گرفتم ولی همان‌طور که گفتم برایم خوب پیش نرفت. اما بحث جدایی من به خاطر مسائل انضباطی نبود و چیزی بود که بیرون از فوتبال اتفاق افتاد‌ وگرنه من هر بازی آن فصل صد خود را گذاشتم. الان هم شاکرم که به تیم بزرگی آمده‌ام و هواداران هم به من لطف دارند.»

وی ادامه داد: «اکثر بازیکنانی که آنجا آمدند به هر نحوی و به هر دلیلی اذیت شدند. بازیکنانی که بازیکن شاخص تیم‌های خود بودند ولی آنجا مسائل و حرف و حدیث‌هایی پیش می‌آید که بی‌دلیل بازیکن تحت هجمه قرار می‌گیرد. با این حال در کل برای تراکتور به جز بازی با فولاد آرزوی موفقیت می‌کنم.»

هافبک مشهدی در پایان راجع به کار با سرمربی اسپانیایی جدیدشان هم عنوان داشت: «سرمربی لالیگایی برداشتی که از بازیکنانش دارد، حرفه‌ای‌تر است. ما هم در کنار ایشان سعی می‌کنیم نتایج تیم را بهبود بخشیم.»

1997