بهترین بازیکن تاریخ از نگاه اسطوره لیورپول

بهترین بازیکن تاریخ از نگاه اسطوره لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی - استیون جرارد اسطوره لیورپول و سرمربی باشگاه الاتفاق، کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی النصر را بهترین بازیکن تاریخ خواند.

به گزارش فوتبالی، رونالدو در ژانویه گذشته با پیوستن به النصر، دنیا را شوکه کرد. برنده پنج توپ طلا بعد از خراب شدن رابطه اش با اریک تن هاگ، سرمربی منچستریونایتد، مجبور شد قراردادش را با شیاطین سرخ فسخ کند. بعد از رفتن کریستیانو رونالدو به النصر، بسیاری از ستاره های دنیا، راه او را پیش گرفتند و به خاورمیانه آمدند. استیون جرارد اسطوره لیورپول یکی از کسانی بود که بعد از رونالدو به لیگ عربستان رفت و سرمربی الاتفاق شد.

به نقل از سایت گل، در اولین دوران حضور رونالدو در الدترافورد در بین سال های 2003 و 2009، او رقابت سختی با دشمن دیرینه منچستریونایتد، لیورپول داشت. در آن زمان نیز جرارد کاپیتان لیورپول بود.

جرارد در مصاحبه ای با وبسایت رسمی لیگ حرفه ای عربستان گفت: "آمدن رونالدو مانند آمدن بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، به این کشور بود. او هنوز چیزهای زیادی دارد که نشان دهد. بعد از آمدن رونالدو، نام های بزرگ و  استعدادهای درخشانی به عربستان آمدند و حالا این لیگ پیشرفت محسوسی داشته است. من هم تحت تاثیر این لیگ قرار گرفتم و بعد از رونالدو به عربستان آمدم."

4416