بازیکن هلندی سابق رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد

بازیکن هلندی سابق رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- رویستون درنته بازیکن سابق اورتون و رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کرد.

به گزارش فوتبالی- درنته ۳۶ ساله بخشی از تیم زیر ۲۱ ساله هلند بود که در سال ۲۰۰۷ بود که قهرمان یورو شد و در راه رسیدن به فینال انگلیس را شکست داد و به عنوان بهترین بازیکن مسابقات انتخاب شد. او در روز جمعه پس از اینکه در یک باشگاه آماتور هلندی یه عنوان مازاد  تلقی شد، به دوران فوتبال خود پایان داد. او در مصاحبه با ESPN  گفت: "درک این که این پایان و خداحافظی قطعا سخت است. با این حال من از قبل مراحل بعدی زندگی حرفه ای خودم را برنامه ریزی کرده ام. اکنون تمرکز من روی کار برای تلویزیون است. پروژه های بسیار سرگرم کننده و جدیدی در راه است."

درنته یک دوران فوتبال پر سر و صدا داشت که باعث شد او در ۱۵ باشگاه مختلف در انگلیس، هلند، اسپانیا، ترکیه، روسیه و امارات متحده عربی بازی کند. حرفه او حتی شامل بازنشستگی اولیه در سال ۲۰۱۶ قبل از بازگشت دوباره به فوتبال در سال ۲۰۱۸ بود. برخی از برجسته ترین اتفاقات دوران فوتبال او در رئال مادرید، اورتون، ردینگ و اسپارتا روتردام بود.درنته در مورد خداحافظی خود افزود:"هفته آینده به این موضوع فکر خواهم کرد، به هر حال نمی‌خواهم مربی شوم، اما چیزی به عنوان مدیر فنی برای من جالب است."

برخلاف استعداد خوب این بازیکن معمولا بداخلاقی های او در خارج از زمین بود که اغلب تیتر خبرها می شد. او حتی به عنوان به عنوان یک رپر، بازیگر، کارشناس تلویزیون، کارمند مراقبت‌های بهداشتی و مدل هم فعالیت حرفه‌ای را تجربه کرد. او اعتراف کرد که آماده مربی شدن نیست و گفت که سبک زندگی عجیبش مانع بزرگی در اوایل دوران فوتبالش بود. این وینگر و مدافع چپ در مادرید در کنار بازیکنانی چون کریستیانو رونالدو و کریم بنزما بازی کرده بود.

۱۰۰۹