بدل طارمی در جام جهانی دبل کرد!

بدل طارمی در جام جهانی دبل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - زننده دو گل ایران به نیوکالدونیا به تقلید از خوشحالی گل مهدی طارمی پرداخت.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی نوجوانان ایران با نتیجه پنج بر صفر از سد نیوکالدونیا گذشت تا به عنوان تیم سوم همراه با برزیل و انگلیس راهی دور حذفی مسابقات شود. اتفاقی که در گروه مرگ این رقابت‌ها رخ داد و نشان از شایستگی‌های شاگردان حسین عبدی داشت.

ملی‌پوشان نوجوان که توانسته بودند در بازی اول از سد برزیل بگذرند و دست به شگفتی بزرگی بزنند، در دیدار دوم از انگلیس شکست خوردند ولی تقریباً همه مطمئن بودند که یوزها کار سختی برابر نیوکالدونیا نخواهند داشت.

امیرمحمد رزاق‌نیا هافبک شماره ۸ ایران در نیمه اول موفق به ثبت دبل شد تا عبدی بابت پیروزی تیمش خیال راحتی داشته باشد. با این حال علاوه بر ثبت دبل در این مسابقه جام جهانی که کار ارزشمندی است، خوشحالی گل گلزن ایران هم جالب توجه بود؛ جایی که این بازیکن در جشنی که پس از یکی از گل‌های خود به پا کرد به سبک مهدی طارمی ستاره این‌ روزهای ایران در تیم ملی و پورتو خوشحالی کرد تا سوژه عکاسان حاضر باشد.

رزاق‌نیا با بوسیدن مچ دست خود همانند مهدی طارمی شادی گل انجام داد تا بدل نوجوان ستاره بوشهری در جام جهانی هم رویت شود و البته این موضوع نشان از تاثیر بالای ستاره‌های بین‌المللی ایران در بازیکنان پایه دارد که مسئولیت آن‌ها را سخت‌تر می‌کند.

1997