صعود سنگال و مراکش به جام جهانی نوجوانان

صعود سنگال و مراکش به جام جهانی نوجوانان

پایگاه خبری فوتبالی- مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال نوجوان قهرمانی آفریقا با صعود تیم های سنگال و مراکش به مرحله نیمه نهایی و جام جهانی نوجوانان آغاز شد. 

به گزارش فوتبالی، بعد از پایان مرحله گروهی مسابقات نوجوانان آفریقا که در الجزائر برگزار می شود، ۸ تیم به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند و این مرحله از رقابتها بعد از ظهر چهارشنبه شروع شد. 

در اولین بازی مرحله یک چهارم نهایی تیم سنگال ۵ بر صفر آفریقای جنوبی را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت.

در بازی دوم مرحله نیمه نهایی هم جدال دومدعی سنتی شمال آفریقا یعنی تیم های الجزائر و مراکش با برد قاطع مراکش و حذف میزبان همراه شد. تیم مراکش در جدال با الجزائر توانست حریف خود را با ۳ گل شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. 

با توجه به اینکه از قاره آفریقا چهار تیم به جام جهانی نوجوانان صعود خواهند کرد، تیم های برنده بازیهای روز اول مرحله یک چهارم نهایی علاوه بر راهیابی به نیمه نهایی، صعود خود به جام جهانی را نیز مسجل کردند.

روز پنج شنبه در ادامه بازیهای مرحله یک چهارم نهایی ، مالی به مصاف کنگو خواهد رفت و نیجریه با بورکینافاسو جدال خواهد کرد. 

جدول مرحله نیمه نهایی به شکلی است که سنگال با برنده بازی نیجریه و بورکینافاسو بازی خواهد کرد و مراکش هم با برنده بازی مالی و کنگو جدال خواهد کرد. 

۱۹۷۹