منچسترسیتی مشتری هافبک الهلال شد

منچسترسیتی مشتری هافبک الهلال شد

پایگاه خبری فوتبالی - در حالی که الهلال روی خرید جایگزین برای نیمار در زمستان آینده کار می کند، این باشگاه ممکن است که یکی دیگر از ستارگان گرانقیمتش را از دست بدهد و مجبور شود که روی خرید دیگری در خط هافبک کار کند!

به گزارش فوتبالی، روبن نوس هافبک پرتغالی در تابستان گذشته با 47 میلیون پوند از ولورهمپتون راهی الهلال شد و تا سال 2026 با تیم عربستانی قرارداد بست. در حال حاضر نیوکاسل که مالک مشترکی با الهلال دارد، در نظر دارد که هافبک پرتغالی را به خدمت بگیرد. البته باشگاه های انگلیسی در تلاش هستند تا قانونی وضع کنند تا جلوی انتقال بازیکنان فوتبال عربستان به نیوکاسل به خاطر مالک مشترک را بگیرد. 

حالا وبسایت "فوتبال اینسایدر" گزارش داده است که منچسترسیتی علاقه زیادی به خرید روبن نوس دارد و گواردیولا در نظر دارد که این بازیکن را به عنوان جایگزین کالوین فیلیپس بخرد. در حقیقت گواردیولا علاقه خاصی به هافبک 26 ساله پرتغالی دارد و از خرید او استقبال کرده است. 

بدین ترتیب روبن نوس تنها شش ماه پس از ترک لیگ انگلیس دوباره می تواند به فوتبال اروپا برگردد.  نوس در این فصل هفده بازی در الهلال داشته که دو گل و یک پاس گل داشته و به بازیکنی کلیدی تر کریب ژرژ ژسوس تبدیل شده است.

4125