اقدام خیرخواهانه بوفون، توتی و اسپالتی در بازدید از یک بیمارستان کودکان

اقدام خیرخواهانه بوفون، توتی و اسپالتی در بازدید از یک بیمارستان کودکان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان اسطوره ای فوتبال ایتالیا همراه با سرمربی تیم ملی این کشور از یک بیمارستان کودکان بازدید کردند.

به گزارش فوتبالی، روز پنج شنبه و در آستانه بازی حساس ایتالیا و مقدونیه شمالی در رقابت های مقدماتی جام ملت های اروپا ۲۰۲۴ گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا و لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی ایتالیا به همراه جیووانی دی لورنزو و سرپرست تیم ملی ایتالیا یعنی جیانلوئیجی بوفون و دو بازیکن پیشکسوت فوتبال این کشور یعنی آنجلو پروتزی و فرانچسکو توتی از یک بیمارستان کودکان به نام "Bambino Gesu" بازدید کردند. در این بازدید کاپیتان و اسطوره باشگاه رم یعنی فرانچسکو توتی لوچانو اسپالتی سرمربی سابق این تیم و فعلی تیم تملی فوتبال ایتالیا که در گذشته با یکدیگر مشکلاتی داشتند با هم روبرو شدند و به نوعی آشتی کردند. 

ابن افراد که از به رم و این بیمارستان اطفال رفته بودند مورد استقبال  رئیس این بیمارستان قرار گرفتند و رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا یک پیراهن تیم ملی فوتبال ایتالیا را با امضای اسپالتی و بوفون و سایر نفرات حاضر و یک پرچم ویژه تیم ملی با تاریخ روز بازدید به بیمارستان هدیه کردند و از طرفی کودکان حاضر در بیمارستان نیز یک نقاشی ویژه را به اعضای تیم ملی ایتالیا به یادگار تقدیم کردند.

۱۰۰۹