برد پرتغال با گلزنی رونالدو در شب پیروزی اسپانیا

برد پرتغال با گلزنی رونالدو در شب پیروزی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - دیدار های هفته نهم از مرحله انتخابی رقابت های یورو 2024 برگزار شد و در مهم ترین دیدار های امشب تیم ملی اسپانیا و تیم ملی پرتغال به مصاف رقبای خود رفتند و توانستند در بازی های خود به پیروزی برسند.

به گزارش فوتبالی ، تیم ملی اسپانیا در بازی خود به مصاف تیم ملی قبرس رفت و در این بازی توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. گل های تیم ملی اسپانیا را یامال، اویارزابال و خوسلو به ثمر رساندند. در حقیقت لامینه یامال که بازیکن جوان بارسلونا است در این بازی گلزنی کرد و از سوی دیگر خوسلو ماتو که مهاجم رئال مادرید است هم در این دیدار توانست گلزنی کند.

از سوی دیگر در بازی تیم ملی پرتغال مقابل تیم ملی لیختن اشتاین، پرتغالی ها توانستند با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسند. گل های پرتغال را در این بازی کریستیانو رونالدو و ژائو کانسلو به ثمر رساندند. رونالدو اکنون به تعداد 128 گل ملی رسیده است و همچنین با روملو لوکاکو در رقابت های انتخابی یورو 2024 برابر شده است چرا که هر دوی آن ها ده گله هستند و باید دید که در نهایت چه کسی می تواند آقای گل این دوره از بازی های انتخابی جام ملت های اروپا شود.

تماشای خلاصه بازی

1470