قاتل انگلیسی نوجوانان ایران را بشناسید؛ گنج باشگاه منچسترسیتی!

قاتل انگلیسی نوجوانان ایران را بشناسید؛ گنج باشگاه منچسترسیتی!

پایگاه خبری فوتبالی – زننده گل برتری نوجوانان انگلیس مقابل ایران عضو آکادمی منچسترسیتی است

به گزارش فوتبالی، تیم ملی نوجوانان ایران امروز در حالی با نتیجه دو بر یک به نوجوانان انگلیس باخت که بازی تا دقایق پایانی مساوی پیش می‌رفت. اما در دقیقه 90 جوئل اندالا مهاجم تکنیکی و سرعتی انگلیس بالاخره از کمند مدافعان ایران رد شد و گل برتری را زد.

از همان ابتدای بازی مشخص بود که اندالا مهاجم خطرناکی است. حالا اگر می‌خواهید بدانید دلیل کیفیت بالای این بازیکن چیست کافی است این را بدانید که او عضو تیم آکادمی منچسترسیتی است

جالب است که او عضو تیم ملی زیر 18 سال انگلیس هم هست و همین ماه گذشته در مسابقه دوستانه با تیم ملی زیر 18 سال بلژیک که با تساوی یک بر یک تمام شد هم تک‌گل انگلیس را زده بود.

اندالا یکی از استعدادهای بزرگ منچسترسیتی محسوب می‌شود و عملکرد خوبی در تیم جوانان سیتی داشته است. او در 35 بازی برای این تیم موفق به زدن 17 گل و ارسال 8 پاس گل شده است.

مهاجم شماره 11 تیم نوجوانان انگلیس امروز در بازی با ایران درخشش خاصی داشت. حرکات پابه‌توپش او را از سایر بازیکنان انگلیس متمایز کرده بود. در بازی با ایران 9 دریبل موفق داشت که بیشترین آمار ثبت شده برای یک بازیکن تا اینجای جام است.

درخشش اندالا در بازی امروز در حالی رقم خورد که او در بازی اول انگلیس مقابل نیوکالدونیا هم بازی کرده بود اما موفق نشده بود گلی بزند. اما امروز و پس از بازی درخشان مقابل ایران، در فضای مجازی به شوخی از او به عنوان منبع درآمدی جدید باشگاه سیتی نام برده شد و کاربران معتقد بودند سیتی با فروش او پول خوبی به جیب خواهد زد!

1359