پیشنهاد ترکیه‌ای برای ستاره برزیلی النصر

پیشنهاد ترکیه‌ای برای ستاره برزیلی النصر

پایگاه خبری فوتبالی - در پنجره نقل و انتقالات قبلی بحث فروش اندرسون تالیسکا از النصر داغ بود و به نظر می رسد که شایعات در مورد این ستاره با وجود نقش کلیدی او در باشگاه عربستانی، ادامه دارد.

به گزارش فوتبالی، تالیسکا 29 ساله در تابستان 2021 از گوانگژو اورگرانده به باشگاه النصر ملحق شد و اخیرا قراردادش را تا 30 ژوئن 2026 تمدید کرده است.  سردال ادالی مدیر سابق باشگاه بشیکتاش و نامزد انتخابات آینده این باشگاه گفته است که آماده است تا در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای خرید تالیسکا تلاش کند. 

ادالی در کنفرانس مطبوعاتی که توسط شبکه ntvspor پخش زنده می شد، گفت که همه کار می کند تا ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد. وی اظهار داشت :" همه برنامه ریزی ها را برای بررسی شرایط او النصر داشته ام و روی خرید او کار کرده ام. اگر تالیسکا در تابستان قبلی جذب می شد، شرایط بشیکتاش خیلی بهتر از حالا بود."

سردال از سویی مدعی است که کریستیانو رونالدو و تالیسکا رابطه خوبی ندارند و همین مسئله به او کمک می کند تا ستاره برزیلی را جذب کند.  البته اندرسون پیش از این شایعاتی که در مورد اختلافاتش با ستاره پرتغالی مطرح شده بود را تکذیب کرده بود. 

تالیسکا بین سالهای 2016 تا 2018 در بشیکتاش بازی می کرد و در این دو فصل در 80 بازی رسمی 37 گل و چهارده پاس گل به ثبت رسانده بود.

4125