بازیکن سابق منچسترسیتی در لیست مازاد النصر

بازیکن سابق منچسترسیتی در لیست مازاد النصر

پایگاه خبری فوتبالی - مدیران باشگاه النصر برنامه ریزی ها را برای نقل و انتقالات زمستانی آغاز کرده اند و بر اساس نظراتشان در مورد تیم به دنبال دو خرید هستند.

به گزارش فوتبالی، النصر عملکرد خوبی در شروع فصل 24-2023 داشته چرا که در رتبه جدول لیگ عربستان قرار دارد، به یک چهارم نهایی جام حذفی صعود کرده، در گروهش در لیگ قهرمانان آسیا صدرنشین است و قهرمان جام باشگاه های عرب شده است.

حالا خالد الرشید خبرنگار عربستانی گزارش داده است که النصر به دنبال دو خرید در نقل و انتقالات زمستانی است. این خبرنگار در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اکس اعلام کرده است که النصر می خواهد یک بازیکن عربستانی و یک بازیکن خارجی برای نیم فصل دوم بخرد. در حقیقت این احتمال وجود دارد که سکو فوفانا بازیکن ساحل عاجی از لیست النصر خارج شود.

در حقیقت  اگر سهمیه بازیکنان خارجی در لیگ عربستان افزایش پیدا نکند، با توجه به محدودیت ثبت قراردادها النصر چاره ای جز این ندارد که به جدایی فوفانا رضایت بدهد. فوفانا که تجربه حضور در آکادمی منچسترسیتی را دارد، در سالهای اخیر کاپیتان لانس بوده و در تابستان گذشته به النصر ملحق شد. 

در حال حاضر خارجی های النصر را کریستیانو رونالدو و هموطنش اوتاویو، اندرسون تالیسکا و الکس تیس زوج برزیلی، سادیو مانه سنگالی، بروزوویچ کروات، لاپورت اسپانیایی تشکیل می دهند. هر تیم می تواند هشت خارجی در لیستش داشته باشد و بدین ترتیب فوفانا شاید در زمستان در لیست فروش قرار بگیرد.

4125