پشت پرده کامنت مورینیو برای مورایس؛ سردار به آقای خاص خبر داد!

پشت پرده کامنت مورینیو برای مورایس؛ سردار به آقای خاص خبر داد!

پایگاه خبری فوتبالی – کامنت آقای خاص برای سرمربی سپاهان، جزئیات جالبی داشته است.

به گزارش فوتبالی، یکی از مهمترین اخبار امروز صبح فوتبال ایران، کامنتی بود که ژوزه مورینیو سرمربی اسبق تیم‌های چلسی و رئال مادرید و سرمربی فعلی آاس رم زیر پست اینستاگرامی سرمربی سپاهان گذاشت.

البته که همه می‌دانند مورایس چند سال به عنوان دستیار در کنار مورینیو بوده و سابقه همکاری با او را در باشگاه‌های بزرگی مثل اینتر میلان، رئال مادرید و چلسی داشته است و این دو نفر رابطه خوبی با هم دارند.

اما این که مورینیو چطور متوجه پیروزی بزرگ دستیار سابقش در لیگ برتر ایران شده و به او تبریک گفته، داستان جالبی داشته است.

سپاهان، مورایس و مورینیو یک نقطه اشتراک دارند و ظاهرا از این طریق بوده که مورینیو باخبر شده که تیم مورایس موفق شده مهم‌ترین بازی این هفته لیگ برتر ایران را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

این نقطه اشتراک ،سردار آزمون است! ظاهرا آزمون که سابقه بازی در تیم‌های رده پایه سپاهان را دارد به مورینیو اطلاع داده که سپاهان با هدایت مورایس موفق شده پرسپولیس را شکست بدهد و این یک پیروزی بزرگ بوده است.

پس از بازی سپاهان و پرسپولیس مورایس در صفحه اینستاگرامش پستی گذاشت و در با انتشار عکسی از خودش نوشت: « بیایید با هم کار کنیم تا به آنچه که همه شما استحقاق آن را دارید برسیم.» 

مورینیو هم پس از خبری که سردار به او داد و به خاطر ارتباط خوبی که با مورایس دارد پای این پست مورایس کامنت گذاشت و به زبان پرتغالی چیزی نوشت که ترجمه‌اش به فارسی می‌شود: « به بردن ادامه بده

1359