حضور پورموسوی در کمیته انضباطی به زمان دیگری موکول شد

حضور پورموسوی در کمیته انضباطی به زمان دیگری موکول شد

پایگاه خبری فوتبالی- سرمربی استقلال خوزستان به دلیل سرماخوردگی در جلسه کمیته انضباطی حاضر نشد تا این ملاقات به زمان دیگری موکول شود.

به گزارش فوتبالی، سید اکبر پورموسوی پس از پایان دیدار تیم فوتبال استقلال خوزستان مقابل گل‌گهر سیرجان در هفته نهم لیگ برتر، اظهارات تندی را علیه داوران این مسابقه به زبان آورد.

سرمربی آبی‌های اهوازی سپس با حکم دستور موقت کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، موقتاً از همراهی استقلال خوزستان محروم شد و در دیدار با ملوان بندر انزلی نتوانست روی نیمکت تیمش بنشیند.

کمیته انضباطی روز 21 آبان را به‌عنوان تاریخ رسیدگی به تخلفات پورموسوی تعیین و او را به جلسه این کمیته احضار کرده بود. با این حال سرمربی استقلال خوزستان به‌خاطر سرماخوردگی نتوانست در نشست فوق حضور یابد که مدیریت باشگاه اهوازی، این مسئله را به‌صورت کتبی به فدراسیون فوتبال اعلام کرد. حالا قرار است این جلسه در زمان دیگری برگزار شود.

پورموسوی همچنین پیش از دیدار با گل‌گهر، محمد طیبی را به‌خاطر مسائل انضباطی در اختیار باشگاه استقلال خوزستان قرار داده بود. با این وجود گفته می‌شود طرفین طی روزهای آینده جلسه‌ای با هم خواهند داشت تا مسئله را حل کنند.

امیدعلی نجفی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان این اخبار را اعلام کرد.

شاگردان پورموسوی با کسب چهار امتیاز از 10 هفته گذشته، در قعر جدول لیگ برتر فوتبال قرار دارند.

7474