عبور حسینی از پورحمیدی و بیرانوند؛ آقای کلین‌شیت

عبور حسینی از پورحمیدی و بیرانوند؛ آقای کلین‌شیت

پایگاه خبری فوتبالی- تراکتور 3 شوت درون چارچوب مقابل استقلال داشت اما هیچ‌کدام از آنها گل نشد تا علاوه بر استقلال، حسین حسینی هم خود را به صدر برساند.

به گزارش فوتبالی، ادامه صدرنشینی استقلال، مهمترین خروجی هفته دهم بود. تیم نکونام، یکی از رویارویی‌های 6 امتیازی‌اش را برابر تراکتور برد و سپس خبر خوب از اصفهان با شکست پرسپولیس رسید. این دو نتیجه، یک خروجی دیگر هم داشت؛ سبقت حسین حسینی از دروازه‌بان‌های تراکتور و پرسپولیس. حالا این دروازه بان استقلال است که به تنهایی با 6 کلین‌شیت در صدر جدول بسته نگه داشتن دروازه در لیگ 22 ایستاده است.

قبل از شروع هفته، 3 دروازه بان با 5 بازی بسته نگه داشتن دروازه در صدر جدول کلین شیت ها قرار داشتند: حسین پورحمیدی از تراکتور، علیرضا بیرانوند از پرسپولیس و حسین حسینی از استقلال. این هفته اما دوئل از دور حسینی و پورحمیدی را اولی به لطف نیروی هوایی درخشان تیمش از دومی برد. دروازه تراکتور در آزادی، 2 بار باز شد و پورحمیدی روی همان عدد 5 باقی ماند. بیرانوند هم در شبی درخشان و با چند سوپرواکنش بالاخره برابر ضربه ایسگاهی رضا اسدی از حدود 30 متری کم آورد و دروازه‌اش باز شد تا او هم به همان 5 کلین‌شیت بسنده کند.

حسین حسینی اما دروازه‌اش را برابر تراکتور بسته نگه داشت تا در نهمین بازی فصل، ششمین کلین‌شیت را رقم بزند. او البته برای بسته نگه داشتن دروازه‌اش، مجبور شد چند باری واکنش نشان بدهد بخصوص مهاری که روی ضربه ناگهانی واگنین در دقیقه 6+90 انجام داد.

حسینی که بعد از بازی از فحاشی هواداران به شجاع خلیل‌زاده هم انتقاد کرده بود توانست در این بازی دستاورد اخلاقی و فنی را یک‌جا داشته باشد و حالا دیگر به یک کاپیتان تمام عیار برای تیمش تبدیل شود.

4326