حمله طالقانی به واعظ آشتیانی: چه ارتباطی با فوتبال داری؟

حمله طالقانی به واعظ آشتیانی: چه ارتباطی با فوتبال داری؟

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس هیات فوتبال استان خوزستان به صحبتهای واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشبن باشگاه استقلال در شبکه خبر واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، عبدالکاظم طالقانی در این باره به فوتبالی گفت: متاسفم که در سال های اخیر با پدیده عجیبی روبرو هستیم که صرفا با یک سال حضور در فوتبال خودش را تئوریسین و نظریه پرداز بزرگی می داند. این فرد که دوران حضورش در فوتبال با انواع و اقسام اتفاقات تلخ مدیریتی و از جمله اخراج سرمربی تیم قهرمان روبرو بود، در همه این سالها گفته هرگز علاقه ندارد به فوتبال بازگردد اما به ناگاه کاندیدای ریاست فدراسیون می شود در حالیکه حتی ۵ فرم امضا مجمع را هم ندارد!"

طالقانی ادامه داد:"آقای سیستم! شما جز اینکه منزلت را نزدیک صدا و سیما خریده ای و هر روز ۱۰۰ بار به خبرنگاران شریف زنگ می زنی و آنها را عاصی کرده ای کلا چه ارتباطی با فوتبال داری؟کلا شان حضور و وجودت در فوتبال چیست؟ شما چکاره هستی درباره فوتبال حرف می زنی؟خواهش می کنم از فوتبال برو اما دیگر درباره فوتبال حرف نزن و در عوض درباره سینما،تئاتر،بیمه و شورای شهر صحبت و کارشناسی کن!"

طالقانی در پایان گفت:"آقای واعظی آشتیانی!نبش قبر نکن چون خودت دچار مشکل می شوی و شاید مجبور شوم ناگفته هایی درباره دوران درخشانت در استقلال، فدراسیون دوچرخه سواری و شورا را بازگو کنم."