تصویری که اوقات استقلالی‌ها را تلخ کرد

تصویری که اوقات استقلالی‌ها را تلخ کرد

پایگاه خبری فوتبالی – روز گذشته در رقابت‌‌های هفته دوازدهم سوپرلیگ ترکیه تیم کایسری اسپور موفق شد که از دو بازیکن ایرانی استفاده می‌کند موفق شد با نتیجه 4 بر 3 تیم قاسم پاشا را در زمین این تیم شکست بدهد.

به گزارش فوتبالی، در شرایط عادی شاید اطلاع از نتیجه بازی این تیم اهمیت چندانی برای فوتبالدوستان ایراننی نداشته باشد. اما با اتفاقاتی که در بازی دیروز افتاد داغ دلِ باشگاه استقلال و طرفدارانش دوباره تازه شد!

گل اول کایسری را علی کریمی هافبک سابق استقلال وارد دروازه قاسم‌پاشا کرد. گل چهارم را هم مامه بابا تیام وارد دروازه میزبان کرد. مهاجمی که مدت کوتاهی در استقلال بود اما حسابی در این تیم درخشید و دل هوادارانش را برد.

سید مجید حسینی مدافع اسبق استقلال که چند سالی می‌شود در لیگ ترکیه و باشگاه کایسری اسپور حضور دارد در این بازی 90 دقیقه در ترکیب تیمش بازی کرد.

اما بعد از گل اول کایسری که توسط علی کریمی زده شد اتفاق جالبی افتاد که توجه هواداران استقلال را جلب کرد. پس از شادی گلی که همه اعضای تیم کایسری در آن شرکت داشتند کریمی، تیام و حسینی یک شادی گل 3 نفره را در کنار هم برگزار کردند که دوربین‌های فیلمبرداری و عکاسی این صحنه را شکار کردند.

انگار این 3 استقلالیِ سابق از قبل قرار گذاشته بودند که وقتی یک نفرشان گل زد بعد از گل کنار هم بایستند تا دوربین‌ها این صحنه را ثبت و ضبط کنند. صحنه‌ای که قطعا باعث و آه و افسوس طرفداران استقلال می‌شد.

در روزگاری نه چندان دور این 3 نفر در استقلال بازی می‌کردند و اتفاقا دوران موفقی هم در این تیم داشتند. شاید همین حالا هم استقلال در خطوط سه‌گانه‌اش به این نفرات نیاز داشته باشد.

جالب این که تیام پس از پایان بازی در صفحه خودش در اینستاگرام تصویری که از شادی گل‌شان را منتشر کرد که در آن بالای عکس علی کریمی نوشته بود: «ماشالله داش علی!» در سمت دیگر تصویر هم نام استقلال را با 4 قلب آبی نوشته بود! 

در هر صورت انتشار تصاویر شادی این 3 بازیکن کنار هم یک بار دیگر به یاد استقلالی‌ها آورد که چه بازیکنانی در این تیم حضور داشتند اما حالا دارند در یک لیگ دیگر و در تیمی دیگر کنار هم می‌‌درخشند! 

1359