دلتنگی تی‌تی‌ها برای مهندسی پرتغالی؛ خیمنز آلوز نشد!

دلتنگی تی‌تی‌ها برای مهندسی پرتغالی؛ خیمنز آلوز نشد!

پایگاه خبری فوتبالی – تراکتور امروز در یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین بازی‌های فصل، در تهران با دو گل مغلوب استقلال شد.

به گزارش فوتبالی، این اتفاق در حالی افتاد که خط هافبک تراکتور در غیاب ریکاردو آلوز انتظارات کادر فنی و هواداران این تیم را برآورده نکرد.

دلیل غیبت ریکاردو آلوز در این بازی، کارت قرمزی بود که او در بازی قبلی مقابل نساجی مازندران گرفت. آن هم در دقیقه 6+90 و در حالی که تراکتور با 3 گل از حریف پیش بود!

خبر اخراج آلوز در بازی با نساجی و غیبتش در بازی با استقلال آن قدر مهم بود که تبدیل به یکی از مهم‌ترین خبرهای حاشیه‌ای آن بازی شد. این اتفاق باعث خشم هواداران تراکتور از داور بازی هم شده بود.

آنها به شدت نگران این بودند که خط هافبک تیم‌شان در بازی با استقلال و در غیاب مهندس پرتغالی، کیفیت لازم را نداشته باشد. نمایش تراکتور در بازی امروز نشان داد که نگرانی طرفداران این تیم بابت غیبت آلوز بی‌دلیل نبوده است. 

در غیاب آلوز، این آلوارو خیمنز بود که متمایل به مرکز زمین بازی کرد تا شاید بتواند نقش او را در زمین ایفا کند. اما شکل بازی تراکتور و برتری استقلال در میانه زمین نشان داد خیمنز نتوانسته در نقش جدیدش موفق باشد. 

استقلال در طول بازی برتری قابل ملاحظه‌ای نسبت به تراکتور داشت و این به دلیل عملکرد ضعیف خط هافبک تراکتور بود. ضعفی که غیبت آلوز نقش مهمی در آن داشت. اگر آلوز امروز بازی می‌کرد تراکتوری‌ها حداقل در ضربات ایستگاهی بهتر عمل می‌کردند و شانس‌هایی برای گل زدن داشتند.

اما غیبت مهندس محبوبِ تی‌تی‌ها تاثیرش را روی تیم گذاشت و تراکتور نتوانست نمایش قابل قبولی در تهران ارائه بدهد. برای همین هم بود که جای خالی آلوز در میانه زمین به شدت احساس شد.

1359