محمدرضا احمدی: عمدی در اعلام گل سوم شمس آذر به استقلال نداشتم!

محمدرضا احمدی: عمدی در اعلام گل سوم شمس آذر به استقلال نداشتم!

پایگاه خبری فوتبالی- ماجرای اشتباه در اعلام نتیجه بازی شمس آذر و استقلال چه بود؟

به گزارش فوتبالی، در شرایطی که در دقایق پایانی این بازی، تصویر مسابقه قطع شده بود و محمدرضا احمدی از داخل استودیوی شبکه سه برنامه فوتبال برتر، بازی سپاهان و ملوان را گزارش می‌‌کرد، او اعلام کرد که شمس آذر گل سوم را هم به استقلال زده است.

برخی کانال‌های هواداری استقلال هم این نتیجه را منتشر کردند اما وقتی ارتباط تصویری با قزوین از سر گرفته شد، مشخص شد که بازی با نتیجه 2-2 در حال پیگیری است. این درحالی بود که حتی سیمای قزوین هم حرف احمدی را باور کرده بود و روی کانتر تصویری، مقابل عدد شمس آذر، عدد 3 نقش بسته بود.

در شرایطی که این اتفاق باعث حمله هواداران استقلال به محمدرضا احمدی در فضای مجازی شده است، او در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگار فوتبالی داشته، اتفاقات آن دقایق را به صورت کامل توضیح داده است.

محمدرضا احمدی در این باره به فوتبالی گفت:" بعد از قطع تصاویر از قزوین، مدیر صحنه برنامه فوتبال برتر، بخش نتایج زنده سایت "ورزش سه" را چک کرده که در یک لحظه، نتیجه بازی 2-3 در این سایت منتشر شده بود. چند نفر از عوامل استودیو هم همین نتیجه را به اطلاع من رساندند."

بقیه ماجرا را از قول خود احمدی بخوانید:" در آن لحظه درگیر گزارش مسابقه سپاهان و ملوان بودم و برای یک ثانیه هم خودم سایت ورزش سه را روی موبایلم دیدم که آن موقع بازی 2-3 بود و من هم اعلام کردم. اشتباه من این بود که از آن نتیجه، اسکرین شات نگرفتم که حالا نشان دهم عمدی در اعلام نتیجه اشتباه نداشتم."

احمدی تاکید زیادی روی این ماجرا دارد که او نتیجه منتشرشده در یک سایت را به اطلاع بینندگان برنامه رسانده و یک اشتباه فنی باعث به وجود آمدن این همه جنجال شده و کار به جایی رسیده که حتی دوستان او را با مهدی توتونچی مقایسه کرده‌اند که به خاطر اعلام خبر فوت احسان علیخانی، در استودیوی ویژه برنامه المپیک ریو، حسابی سوژه و وایرال شد.

1984