میشل در اهواز برای گل‌گهر، سحرخیزان نبود!

میشل در اهواز برای گل‌گهر، سحرخیزان نبود!

پایگاه خبری فوتبالی - نزدیک‌ترین لحظه مهاجم جدید گل‌گهر به گلزنی توپی بود که درون دروازه علیرضا بیرانوند قرار گرفت اما گل نشد!

به گزارش فوتبالی، میشل تی‌ورده مهاجم خارجی تازه خریداری شده گل‌گهری‌هاست. بازیکنی که با آمار خوب گلزنی به جمع تیم سیرجانی پیوسته ولی هنوز نتوانسته اولین گل خود برای تیم تحت هدایت مارینوس اوزونیدیس را به ثمر برساند.

تی‌ورده که در اولین بازی خود در فوتبال ایران مقابل پرسپولیس قرار گرفت و از قضا خالق جنجالی‌ترین صحنه بازی هم بود، پس از این مسابقه هنوز نتوانسته پایش به گلزنی باز شود.

در بازی با پرسپولیس مهاجم سورینامی توپ را به زعم خیلی‌ها درون دروازه علیرضا بیرانوند جای داد ولی داور این مسابقه گل را قبول نکرد تا گل‌گهر پس از اتمام بازی به قاضی میدان انتقادات تند و تیزی را داشته باشد.

تی‌ورده که برخلاف بازی هفته گذشته مقابل استقلال خوزستان در ترکیب ابتدایی مرد یونانی حضور داشت، نتوانست کاری از پیش ببرد و همانند هم‌پستی خود سعید سحرخیزان که در مسابقه گذشته دو ‌گل وارد دروازه هوادار کرده بود بدرخشد تا همچنان شاهد اولین گل وی در فوتبال ایران نباشیم. باید دید تی‌ورده بالاخره چه زمانی اولین گل خود برای گل‌گهر را وارد دروازه حریف خواهد کرد.

1997