آنژه پستکوگلو به دنبال تقویت تاتنهام در ژانویه

آنژه پستکوگلو به دنبال تقویت تاتنهام در ژانویه

پایگاه خبری فوتبالی- آنژه پستکوگلو به مدیران تاتنهام توصیه کرده تا در اوایل نقل و انتقالات ژانویه فعال باشند زیرا آنها به دنبال تلاش برای قهرمانی در لیگ برتر هستند.

به گزارش فوتبالی، تیم نقل و انتقالات جدید تاتنهام در حال شکل گیری است و پیش بینی می شود این بخش باشگاه در ژانویه فعال شود، به خصوص اگر آنها همچنان در تلاش برای عنوان قهرمانی لیگ برتر باشند. راب مکنزی هفته آینده به عنوان مسئول ارشد نقل و انتقالات منصوب خواهد شد در حالی که یوهان لانژ نقش خود را به عنوان مدیر فنی از چهارشنبه آغاز کرد.

سرمربی استرالیایی در یک کنفرانس مطبوعاتی در این باره گفت: "این مهم است که مدیران اکنون وارد نقل و انتقالات شوند. پنجره ژانویه، مانند هر باشگاهی برای تاتنهام نیز مهم است. نظر من در مورد ژانویه این است که اگر بتوانید فعالیت خود را زودتر از موعد انجام دهید، مطمئنا مفیدتر است زیرا اگر آن را تا پایان ژانویه رها کنیم گاهی اوقات آنچه را که برای به دست آوردن آن تلاش شده است،  با زمان بردن کردن آن فرصت را از دست خواهید داد. این مسئله گاهی اوقات خارج از کنترل شماست، بنابراین حضور مدیران جدید برای ما خوب است. من مطمئن هستم که از حالا تا آن زمان بحث های زیادی خواهیم داشت و من مشتاقانه منتظر کار با مدیران جدید نقل و انتقالات هستم."

پستکوگلو وقتی از او پرسیده شد که آیا بودجه ای قابل مقایسه با چلسی یا سایر باشگاه های برتر می خواهد، گفت: "فقط صرف پول بی دلیل برای به دست آوردن بهترین بازیکنان بارها و بارها ثابت شده است که جواب نمی دهد. تیم ما باید ۲۴ بازیکن متعهد به یک هدف داشته باشد. من فکر نمی کنم که شما بتوانید این کار را انجام دهید، اگر فقط ۲۴ بازیکن برتر جهان را داشته باشید."

تاتنهام اسپرز در دو فصل گذشته در پنجره نقل و انتقالات زمستانی تقویت شده بود و پدرو پورو به همراه دژان کولوسفسکی و رودریگو بنتانکور که در روز پایانی مهلت مقرر در ژانویه ۲۰۲۲ وارد تاتنهام شدند.

۱۰۰۹