دلیل اصلی سرمربی تاتنهام برای پیوستن به این تیم از زبان خودش

دلیل اصلی سرمربی تاتنهام برای پیوستن به این تیم از زبان خودش

پایگاه خبری فوتبالی – آنگه پوستکوگلو، سرمربی تیم تاتنهام، از دلیل اصلی خود برای پیوستن به تاتنهام پرده برداشته است و آن را تبدیل شدن به فردی که به ناکامی این تیم برای رسیدن به جام پایان می‌دهد عنوان کرده است.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در ماه مارس سال 2023 راه خود را از آنتونیو کونته جدا کرد و چندین ماه را برای پیدا کردن جانشین مناسب برای این سرمربی ایتالیایی صرف کرد تا در نهایت تصمیم بر به خدمت گیری سرمربی سلتیک یعنی پوستکوگلو یونانی-استرالیایی گرفته شد. او تا به اینجا با قرار دادن تاتنهام در شرایطی که بسیار به بازگشت به رقابت‌های اروپایی نزدیک است، جای خود را در میان هواداران تاتنهام باز کرده است. 

پوستکوگلو در کنفرانس مطبوعاتی اخیرش، درباره دلیل خود برای پیوستن به تیم لندنی توضیح داد:" اینجا ورزشگاه فوق‌العاده ای است و همچنین امکانات زمین تمرین عالی هستند، در نتیجه این‌ها را جزو معیارهای خود قرار می‌دهید اما این دلیلی نبود که به خاطر آن به تاتنهام آمدم. وقتی درباره رقابت در بالاترین سطوح صحبت می‌کنید، می‌بینید که داشتن جریان‌های درآمدی مختلف تا چه حد مهم هستند. متوجه هستم که اینجا پریمیرلیگ است و من پول خوبی به دست می‌آورم و در سطح بالایی قرار دارم. با وچود چنین ورزشگاه خوبی و چنین تجهیزات خوبی، این باشگاه مدت‌هاست جامی نبرده است و دلیل اصلی من برای پیوستن به این باشگاه، بیش از هر چیز دیگری، همین مسئله است. این جذابترین نکته برای من بوده است."

2102