شایعه‌ای که درویش تکذیب کرد؛ لوکادیا بازیکن من نبود!

شایعه‌ای که درویش تکذیب کرد؛ لوکادیا بازیکن من نبود!

پایگاه خبری فوتبالی – درباره یورگن لوکادیا شایعات زیادی وجود داشت. مثلا این که یحیی او را نمی‌خواست و درویش با سهمیه خودش این بازیکن را خرید.

به گزارش فوتبالی، رضا درویش در مصاحبه تصویری که به تازگی از او منتشر شده است درباره یک موضوع حاشیه‌ای و یک بازیکن جنجالی توضیح داده است. بازیکنی که در ماه‌های اخیر هم شایعه بازگشتش به پرسپولیس منتشر شده است.

مدیر عامل پرسپولیس با تکذیب این مساله که یورگن لوکادیا را با سهمیه خودش خرید گفت: «اصلا چنین چیزی نیست. مگر مدیر عامل سهمیه‌ی خریدِ بازیکن دارد؟ یادم می‌آید که بازار دلالی آن روزها خیلی بد داغ بود! ما با یک بازیکن دیگر تقریبا به توافق رسیده بودیم اما دلال‌ها آنقدر به این بازیکن وصل شدند که قیمتش دو برابر شد و از جذبش منصرف شدیم.»

درویش درباره این که لوکادیا چطور به پرسپولیس آمد گفت: «به آقای گل‌محمدی گفتیم بازیکنی با این رزومه و این قیمت هست. البته نامش را به یحیی نگفتیم. یحیی گفت چنین بازیکنی بعید است به ایران بیاید. اما اگر قرار شد بیاید باید اول او را از نزدیک ببینم. وقتی آمد آقای گل‌محمدی گفت معلوم است که فوتبالیست خوبی است. اما اضافه وزن دارد.» 

لوکادیا پس از چند هفته تمرین با پرسپولیس به آمادگی رسید و ظرف مدت کوتاهی 6 گل برای این تیم زد. با این گل‌ها به صدر جدول گلزنان هم رفت اما درست پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی 2022 و یک شب قبل از دربیِ رفتِ لیگ قبلی تهران را ترک کرد.

1359