برنده شایسته توپ طلا از نظر ستاره سابق رئال مادرید

برنده شایسته توپ طلا از نظر ستاره سابق رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد وینگر بلژیکی سابق رئال مادرید می گوید که لیونل مسی باید برنده جایزه توپ طلا شود، چون توانست آرژانتین را قهرمان جام جهانی 2022 کند.

به گزارش فوتبالی، مراسم توپ طلا 2023 امشب از ساعت 21:30 در پاریس، پایتخت فرانسه برگزار خواهد شد. براساس آخرین اخبار، لیونل مسی، کیلیان امباپه، ارلینگ هالند و رودری بیشترین شانس را برای بردن این جایزه را دارند. ستاره 36 ساله اینتر میامی سال گذشت موفق شد همراه با آرژانتین به قهرمانی جام جهانی 2022 قطر دست پیدا کند و حالا می تواند به هشتمین جایزه توپ طلای خویش برسد. 

با این حال، مسی باید با ارلینگ هالند ستاره منچسترسیتی که توانست 3 گانه کند و کیلیان امباپه که فرانسه را به فینال جام جهانی رساند، رقابت کند. هازارد درباره برنده شایسته توپ طلا 2023 گفت: "اگر توپ طلا را به بهترین بازیکن تاریخ که توانسته تیمش را به قهرمانی جام جهانی برسد، ندهیم، اصلاً منطقی نخواهد نبود. او برنده به حق این جایزه است."

"اگر شرایط و نتیجه فینال تغییر می کرد، با قاطعیت می گویم که کیلیان امباپه باید این جایزه را برنده می شد. هیچ شک و تردیدی راجع به این موضوع ندارم."

4416