نتايج كامل مسابقات فوتبال انتخابى المپيك در قاره آسيا

نتايج كامل مسابقات فوتبال انتخابى المپيك در قاره آسيا

پايگاه خبرى فوتبالى- دور دوم مرحله گروهى مسابقات فوتبال انتخابى المپيك پاريس در بخش زنان امروز به پايان رسيد.

به گزارش فوتبالى، از صبح امروز مسابقات دور دوم مرحله گروهى انتخابى المپيك پاريس در سه كشور، چين، استراليا و ازبكستان برگزار شد.

اين مسابقات در ٣ گروه برگزار مى شود كه در گروه يك استراليا با ٨ گل فيليپين را شكست داد و ايران و چين تايپه به تساوى بدون گل رسيدند. در جدول اين گروه، استراليا با ٦ امتياز اول است و فيليپين با ٣ و ايران با يك امتياز دوم و سوم هستند.

در گروه دو اين رقابت ها كه گروه مرگ مسابقات نيز قلمداد مى شود، كره جنوبى و كره شمالى به تساوى بدون گل رسيدند و چين با ٣ گل تايلند را شكست داد. در جدول اين گروه، كره جنوبى و كره شمالى با ٤ امتياز در صدر قرار دارند و چين با ٣ امتياز سوم است.

در گروه سوم اين رقابت ها هم، ژاپن با نتيجه دو بر صفر مقابل ازبكستان پيروز شد و ويتنام هم ٣ بر يك هند را شكست داد. در جدول اين گروه هم ژاپن با ٦ امتياز صدرنشين است و ازبكستان و ويتنام با ٣ امتياز در رده هاى دوم و سوم قرار گرفتند.

دور سوم اين رقابت ها، چهارشنبه، دهم آبان برگزار مى شود. از هر گروه تيم هاى اول به صورت مستقيم به دور بعد صعود مى كند. همچنين بهترين تيم دوم اين رقابت ها هم وارد مرحله بعدى مى شود تا تركيب چهار تيم مشخص شود.

از آسيا دو تيم به المپيك پاريس صعود مى كنند.

٦٠٠١