گزارش ویژه/ آلومینیوم اراک، اولین تیم صورتی پوش تاریخ فوتبال ایران!

گزارش ویژه/ آلومینیوم اراک، اولین تیم صورتی پوش تاریخ فوتبال ایران!

پایگاه خبری فوتبالی– رنگ پیراهن تیم آلومینیوم اراک، دیروز همه را شوکه کرد!

به گزارش فوتبالی، رنگ پیراهن تیم آلومینیوم اراک، رنگ عجیبی بود آن هم در حالیکه  در همه سال‌های قبل آلومینیوم برای بازی با استقلال و پرسپولیس در تهران پیراهن سفید پوشیده بود اما در بازی روز گذشته از کیت سوم و عجیبِ صورتی رنگش استفاده کرد.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک شب گذشته در هفته هشتم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب استقلال شد. این بازی جنجال‌ها و حاشیه‌های زیادی هم داشت.

اما یکی از اتفاقات عجیب این بازی، رنگ لباسی بود که تیم آلومینیوم اراک از آن استفاده کرد. آلومینیومی‌ها در بازی با استقلال از پیراهن‌های صورتی، شورت ورزشی مشکی و جوراب‌های صورتی استفاده کردند! جالب است بدانید که این اولین بار در تاریخ همه ادوار لیگ برتر و لیگ آزادگان و لیگ کشوری بعد از انقلاب و حتی پیش از انقلال بود که یک تیم ایرانی در یک مسابقه رسمی پیراهن صورتی می‌پوشید. البته این طور نیست که آلومینیومی‌ها ناگهان برای این مسابقه خاص چنین لباسی را انتخاب کرده باشند. 

این کیت، کیت سوم آلومینیوم اراک است اما تا امروز هرگز پیش نیامده بود که این تیم صورتی بپوشند. کیت اول و خانگی آلومینیوم اراک کاملا سفید رنگ است. یعنی پیراهن و شورت و جوراب سفید. فقط روی سرشانه این پیراهن کمی رنگ سبز دیده می‌شود. آنها می توانستند از این کیت استفاده کنند. 

کیت دوم این تیم هم سبز یکدست است. یعنی پیراهن و شورت و جوراب سبز. اما یک روز قبل از بازی و در جلسه هماهنگی که در سازمان لیگ برگزار شد مشخص شد که آلومینیومی‌ها قصد دارند در بازی با استقلال صورتی بپوشند.

این مساله البته در همان جلسه هم با واکنش‌های شوخ‌طبعانه‌ای از سوی حاضران در جلسه مواجه شد وباعث تعجب استقلالی هم شده بود. وقتی روزِ بازی 11 مرد آلومینیوم با پیراهن‌های صورتی وارد زمین شدند واکنش‌ها کم کم شروع شد.

درباره دلیل این تصمیم هیچ چیزی از سوی باشگاه به صورت رسمی اعلام نشده است. شاید بگویید که کیت سبزرنگ که کیت دوم و کیت بازی‌های خارج از خانه آلومینیوم است شبیه لباس آبی‌ رنگِ استقلال بود و باعث می‌شد در تصویربرداری مشکل ایجاد شود. اما نکته مهم این است که آلومینیومی‌ها در بازی خارج از خانه هفته اول مقابل پرسپولیس سفید پوشیده بودند. همان کیتی که کیت اول و بازی‌های خانگی این تیم است.

آلومینیوم اراک خیلی راحت می‌توانست مثل بازی اول با پرسپولیس و همه بازی‌های قبلی با استقلال در سال‌های گذشته سفید بپوشند. اما در اتفاقی عجیب تصمیم گرفتند از کیت سوم با رنگ صورتی استفاده کنند و باختند.

1359