تنبیه سخت شفیلد یونایتد توسط آرسنال در ورزشگاه امارات

تنبیه سخت شفیلد یونایتد توسط آرسنال در ورزشگاه امارات

پایگاه خبری فوتبالی - تیم آرسنال موفق شد تا دقایقی پیش در بازی خانگی خود مقابل شفیلد یونایتد، با نتیجه 0-5 به برتری دست پیدا کند.

به گزارش فوتبالی، توپچی ها پس از کسب سه امتیاز با ارزش بیرون از خانه مقابل سویا در لیگ قهرمانان اروپا، در خانه خود و مقابل دیدگان طرفداران خودی، میزبان تیم شفیلد یونایتد بود که در این فصل لیگ جزیره، با کسب تنها یک امتیاز از 9 بازی قبلی خود، ناکام ترین تیم لیگ بوده است. 

همانطور که انتظار می‌رفت، آرسنال از ابتدا در اختیار تیم لندنی بود و موفق شد تا با گلزنی ادی انکتیا در دقیقه 28، با نتیجه 1-0، به رختکن برود. یک گل برای این مهاجم انگلیسی کافی نبود و او در نیمه دوم با دو گل دیگر در دقایق 50 و 58، موفق شد تا یک هتریک شیرین را برای خود به ثبت برساند. فابیو ویرا، هافبک پرتغالی توپچی ها که به جای امیل اسمیت رو، ارسال کننده پاس گل سوم، به میدان آمده بود، ضربه پنالتی که خودش آن را به دست آورده بود، به تور دروازه چسباند تا برتری تیمش را به 4 گل افزایش دهد. تومیاسو، مدافع ژاپنی آرسنال نیز که دیگر یار تعویضی تیمش بود، در ششمین دقیقه وقت های اضافی، تحقیر شفیلد یونایتد در ورزشگاه امارات را تکمیل کرد. 

این برد قاطع، آرسنالی ها را با 24 امتیاز و همچنان بدون باخت، به رتبه دوم جدول و دو امتیاز پایین تر از تاتنهام 26 امتیازی، خواهد فرستاد. 

آرسنال پس از این بازی، باید روز چهارشنبه در قالب رقابت های جام اتحادیه، مقابل وستهم قرار بگیرد. شفیلد یونایتد نیز باید در بازی بعد خود در لیگ برتر انگلیس، میزبان ولورهمپتون باشد. 

2102