الهلال ۳- الاهلی ۱/ الهلال برنده بازی بزرگ هفته ۱۱ لیگ‌ عربستان

الهلال ۳- الاهلی ۱/ الهلال برنده بازی بزرگ هفته ۱۱ لیگ‌ عربستان

پایگاه خبری فوتبالی- جذاب ترین بازی هفته یازدهم رقابت های لیگ حرفه ای عربستان در ورزشگاه ملک فهد ریاض بین دو تیم الهلال و الاهلی برگزار شد.

به گزارش فوتبالی، این مسابقه به قضاوت داور آرژانتینی و به میزبانی تیم الهلال برگزار شد در حالی که تیم میزبان یعنی الهلال پیش از این دیدار با ۲۶ امتیاز در صدر جدول لیگ حرفه ای عربستان قرار داشت و تیم الاهلی هم با ۲۲ امتیاز تیم چهارم جدول رده بندی مسابقات بود. تیم الهلال خیلی زود و توسط سرگی میلینکوویچ ساویج در دقیقه ۱ مسابقه به گل رسید تا تیم میزبان بازی را طوفانی آغاز کند. در دقیقه ۲۶ الکساندر میتروویچ یک ضربه پنالتی را برای الهلال از دست داد اما این بازیکن صربستانی الهلال روی پاس گل سعود عبدالحمید تیم الهلال را در دقیقه ۳۷ به گل دوم رساند تا آبی پوشان شهر ریاض با برتری ۲-۰ مقابل الاهلی نیمه اول این دیدار را به پایان برسانند.

در نیمه دوم تیم الاهلی در دقیقه ۵۸ بازی یکی از گل های خورده را توسط آلن سن ماکسیمین و روی پاس گل ریاض محرز جبران کرد و به بازگشت به این دیدار امیدوار شد اما در دقیقه ۸۴ راجر ایبانز مدافع برزیلی تیم الاهلی به اشتباه دروازه تیم خود را گشود تا شاگردان ژرژ ژسوس باز هم با دو گل اختلاف مقابل حریف برتری پیدا کنند و در نهایت این دیدار در پایان با نتیجه ۳-۱ به سود تیم صدرنشین لیگ حرفه ای عربستان یعنی الهلال به پایان برسد .

با این برد الهلال با ۲۹ امتیاز کماکان در صدر جدول رقابت های لیگ عربستان باقی ماند و تیم الاهلی نیز با یک رده سقوط و با ۲۲ امتیاز تیم پنجم جدول رده بندی رقابت ها است.

۱۰۰۹