آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل دارمشتاد

آخرین وضعیت مصدومان بایرن مونیخ پیش از دیدار مقابل دارمشتاد

پایگاه خبری فوتبالی- آخرین وضعیت سه مصدوم سرشناس تیم فوتبال بایرن مونیخ آلمان مشخص شد.

به گزارش فوتبالی ، طبق خبر نشریه بیلد دایو اوپامکانو روز پنج شنبه یک جلسه‌ی تمرین انفرادی ۴۵ دقیقه‌ای را انجام داد. این مدافع فرانسوی هنوز دو هفته تا بازگشت به ترکیب باواریایی ها فاصله دارد. با وجود مشکلات دفاعی، بایرن نمی‌خواهد تا زمانی‌ که کیم مین جائه و ماتیاس دلیخت در دسترس‌ هستند، هیچ ریسکی روی اوپامکانو کند تا میزان مصدومیت او افزایش یابد.

همچنین طبق دیگر خبر بیلد رافائل گوئریرو مدافع پرتغالی سابق دورتموند و فعلی بایرن‌مونیخ به زمان بازگشت به تمرینات گروهی تیم نزدیک شده است اما بعید است که این مدافع چپ پای پرتغالی به بازی مقابل دارمشتاد برسد. اما ممکن است این بازیکن برای بازی بعدی بایرن مونیخ برابر ساربروکن به ترکیب تیم توماس توخل بازگردد.

خبر دیگر نشریه بیلد به بهبود کامل مانوئل نویر باز می گردد و این بازیکن برای دیدار با دارمشتاد در رقابت های بوندس لیگا در دسترس توماس توخل خواهد بود. آخرین بازی مانوئل نویر برای بایرن به بازی ۱۲ نوامبر ۲۰۲۲ مقابل شالکه بر می‌گردد. حالا در صورت حضور این دروازه بان ترکیب بایرن مقابل دارمشتاد ۳۵۱ روز بعد از آخرین حضور او کاپیتان اول باواریایی‌ ها آماده‌ی بازگشت به میدان است.

۱۰۰۹