گزارش ویژه/ برای ثبت شدن قرارداد بلانکو؛ کم کردن قراردادها در استقلال آغاز شد

گزارش ویژه/ برای ثبت شدن قرارداد بلانکو؛ کم کردن قراردادها در استقلال آغاز شد

پایگاه خبری فوتبالی- با اخباری که از باشگاه استقلال به گوش می رسد، مشکل عدم ثبت قرارداد بلانکو در حال حل شدن است.

به گزارش فوتبالی، مدیران استقلال به علت پر بودن سقف بودجه نمی توانستند قرارداد گوستاوو بلانکو را ثبت کنند.

مهاجم آرژانتینی استقلال تقریبا یک ماهی می‌شود به این تیم پیوسته اما نتوانسته با آبی های تهران ثبت کند.

اما امروز خبر رسیده سرمربی و چند بازیکن استقلال قراردادهایشان را کم کرده اند تا باشگاه برای ثبت قرارداد بلانکو، دستش باز شود و در نهایت بتواند قرارداد این بازیکن که سابقه پوشیدن پیراهن‌ ‌تیم‌های مالاگا و ایبار را هم در کارنامه دارد، ثبت کند.

خبرگزاری ایسنا درباره این موضوع مدعی شده که سرمربی آبی‌ها دو و نیم میلیارد تومان از قرارداد خود را کم کرده و به نوعی با این کارش پیش گام شده تا بازیکنان تیم هم با کم کردن رقم قراردادهای‌شان در رابطه ثبت قرارداد بلانکو به باشگاه کمک کنند.

خبرگزاری تسنیم هم با تایید خبر کم کردن قرارداد ایسنا به این نکته اشاره کرده است که بعد از اینکه نکونام رقم قراردادش را کم کرده است بازیکنان استقلال هم در راستای او قدم برمی‌دارند و از قراردادهای خود رقمی را کم می‌کنند تا از این راه بتوانند به باشگاه در جهت ثبت قرارداد بلانکو کمک کنند.

حال باید ببینیم گوستاوو بلانکو می‌تواند در بازی با آلومینیوم به میدان برود و برای اولین بار پیراهن استقلال را در یک بازی رسمی برتن کند یا نه. البته آخرین خبرها حاکی از آن است که باشگاه  در تلاش است تا مجوز حضور بلانکو را برای بازی جمعه استقلال مقابل آلومینیوم اراک، بگیرد. 

9098