قیمت عجیب پیراهن ویژه بارسلونا برای ال کلاسیکو

قیمت عجیب پیراهن ویژه بارسلونا برای ال کلاسیکو

پایگاه خبری فوتبالی- برچسب قیمت برای پیراهن ویژه بارسلونا برای بازی ال کلاسیکو با نماد گروه موسیقی رولینگ استونز فاش شد 

به گزارش فوتبالی ، هواداران بارسلونا در فروشگاه های باشگاه بارسلونا باید صدها یورو برای خرید این کیت جدید هزینه کنند. پیراهن های ویژه ال کلاسیکو بارسلونا با نشان گروه رولینگ استونز در جلوی پیراهن های این تیم که با قیمت گزافی به فروش می رسد.

نشریه اسپورت در ویدیویی برچسب قیمت پیراهن ویژه را در صورتی که هواداران به دنبال خرید این پیراهن با نسخه محدود باشند  را فاش کرد. این پیراهن با قیمت گزاف ۴۰۰ یورو قیمت گذاری شده است و فقط برای خرید در فروشگاه های باشگاه بارسلونا یا به صورت آنلاین از وب سایت آنها به عنوان بخشی از قرارداد حمایت مالی با وبسایت اسپاتیفای در دسترس است. این باشگاه کاتالان از این کیت ویژه در دیدار ال کلاسیکو استفاده خواهد کرد که دارای نماد ویژه ای است.

ادای احترام به گروه موسیقی رولینگ استونز به عنوان بخشی از یک حرکت نمادین است آن هم  برای گروهی که قرار است اولین آلبوم خود را پس از ۱۸ سال وقفه در ۲۰ اکتبر امسال منتشر کنند. بارسلونا در تاریخ ۲۵ اکتبر به مصاف شاختار دونتسک خواهد رفت تا پس از این دیدار از این لباس ویژه در روز شنبه ۲۸ اکتبر برابر رئال مادرید در خانه خود استفاده کند.

۱۰۰۹