پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی از روی ضربه ایستگاهی

پست اینستاگرامی رونالدو پس از گلزنی از روی ضربه ایستگاهی

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، النصر عربستان و ضمک به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی النصر موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی ، کریستیانو رونالدو در این بازی یک گل دیدنی از روی ضربه ایستگاهی به ثمر رساند. در حقیقت کریس رونالدو در این دیدار با گلزنی از روی کاشته، هر سه امتیاز را برای تیمش به دست آورد چرا که گلی که کریستیانو رونالدو به ثمر رساند، گل دوم النصر عربستان بود و النصری ها با گل او دو بر یک جلو افتادند و تا پایان بازی این نتیجه را حفظ کردند و در نهایت بازی را بردند.

رونالدو در این بازی مورد تجلیل هواداران النصر عربستان قرار گرفت. کریستیانو رونالدو پس از این بازی با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام نوشت:" جو امشب در ورزشگاه باورنکردنی بود. از برد خوشحالیم و در هر بازی سخت کار می کنیم. از طرفداران نیز برای چنین ادای احترام دوست داشتنی متشکرم."

رونالدو در فیفادی اخیر موفق شد چهار گل به ثمر برساند و تعداد گل های ملی خود را به عدد 127 برساند. او بهترین گلزن تاریخ فوتبال ملی است.

1470