ماموریت سخت در دوران بحرانیِ پرسپولیس؛ بادامکی موفق می‌شود؟

ماموریت سخت در دوران بحرانیِ پرسپولیس؛ بادامکی موفق می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی – بالاخره بعد از چند ماه، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس منصوب و معرفی شد.

به گزارش فوتبالی، بالاخره پس از مدت‌ها، سرپرست معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس منصوب شد. صبح امروز رضا درویش با حکمی حسین بادامکی را به سمت سرپرست معاونت ورزشی منصوب کرد. پرسپولیس پس از پایان فصل گذشته و پایان کار محمد محمدی در این پست دیگر معاون ورزشی نداشت.

اما اتفاق امروز، از دو جنبه غافلگیر کننده بود. اول این که پرسپولیس علیرغم هشدارهایی که داده می‌شد در یکی از مهم‌ترین مقاطع فصل یعنی در فصل نقل و انتقالات، معاون ورزشی نداشت. فصل گذشته محمدی معاون ورزشی بود و در فصل نقل و انتقالات کمک زیادی به تیم کرد. اما در پایان فصل گذشته محمدی از پرسپولیس رفت و جای او در تیم تا همین امروز خالی مانده بود.

غافلگیری دوم، انتخاب شخص «بادامکی» برای این پست بود. خیلی روشن نیست دلیل انتخاب بادامکی برای پست سرپرستی معاونت ورزشی باشگاه چیست. البته بادامکی از پیشکسوتان خوش‌نام و خوش‌اخلاق پرسپولیس است اما سابقه چندانی در کارهای مدیریتی ندارد.

مهم‌ترین خاطراتی که او بادامکی در ذهن فوتبالدوستان ایرانی باقی مانده است یکی گل او با لباس تیم ملی ایران به کره جنوبی در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های آسیا 2007 است و دیگری پاس گل سوم ایمون زاید به استقلال در دربی 75 است. 

بادامکی در سال 1399 مدتی مدیر تیم شهرخودرو مشهد بود. آن دوران اتفاقا یکی از پرحاشیه‌‌ترین دوران‌های تیم شهرخودرو بود. خود بادامکی بعدا وقتی از این باشگاه جدا شد افشاگری‌های عجیبی از شهرخودرو انجام داد. 

بادامکی سال قبل از آن هم طی حکمی از سوی احسان اصولی، رییس هیات فوتبال استان خراسان رضوی، به عنوان سرپرست هیات فوتبال شهرستان مشهد منصوب شده بود. نکته جالب این که بادامکی اواخر تیرماه همین امسال هم به عنوان سرمربی تیم شادکام مشهد از تیم‌های انتخاب و معرفی شده بود.

بادامکی در دورانی به عنوان معاونت سرپرستی باشگاه پرسپولیس منصوب شده است که این باشگاه با چالش‌های مدیریتی و مالی فراوانی روبه رو است. حالا همه منتظرند ببینند بادامکی در ماموریت جدیدی که دارد چه کمکی به پرسپولیس خواهد کرد.

1359