برپایی سمینار داوری جام ملت های آسیا

برپایی سمینار داوری جام ملت های آسیا

پایگاه خبری فوتبالی- سمینار داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا در راستای آماده سازی برای رقابت های جام ملت ها که از دوشنبه گذشته آغاز شده بود،روز گذشته به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال،سمینار داوری در راستای آماده سازی داوران برای حضور  در بزرگترین نمایش فوتبال مردان آسیا، با حضور 35 داور برپا شد.

در این سمینار،داوران از 18 فدراسیون عضو کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهارت ها و دانش خود را تحت هدایت هفت مدرس فنی و آمادگی جسمانی و همچنین رئیس و معاون کمیته داوران کنفدراسیون فوتبال آسیا، هانی طالب بی اس الریسی و روشن ایرماتوف تقویت کردند.

این سمینار بر فناوری کمک داور ویدیویی (VAR) تمرکز داشت و  داوران حاضر در مسابقات توانستند تجربیات عملی ارزشمندی را با تست‌های ویدئویی مربوط به رویداد مسابقه و جلسات آموزشی شبیه‌ساز کسب کنند.

شین من گیل،معاون دبیر کل کنفدراسیون فوتبال آسیا در سخنان خوشامدگویی خود گفت: این سمینار گواهی بر تعهد AFC به فدراسیون هاست. داوران AFC همیشه نقشی حیاتی در توسعه قابلیت‌های کنفدراسیون ایفا کرده‌اند و این سمینار شرکت‌کنندگان را با بالاترین سطوح حرفه‌ای و رهبری مجهز می‌کند و به طور همزمان آنها را قادر می‌سازد تا از پیشرفت‌های تکنولوژیک مطلع شوند.

هانی طالب بی اس الریسی در مراسم پایانی خود گفت: ما بسیار مطمئن هستیم که داوران منتخب برای جام ملت های آسیا 2023 قطر وظایف خود را با فداکاری کامل انجام خواهند داد تا موفقیت و یکپارچگی مسابقات را تضمین کنند.اعتقاد دارم که شما در طول سمینار چیزهای زیادی به دست آورده اید. من از شما می‌خواهم که بینش‌های جدید خود را برای ارتقا مهارت‌ قرار دهید و تعهدتان را برای اطمینان از اینکه جام ملت‌های آسیایی AFC همچنان رقابت مهم در قاره کهن باقی می‌ماند و داوری در آسیا را به اوج می‌رساند، نشان دهید.

1999