دی لورنتیس و نارضایتی از حضور بازیکنان در بازی های ملی

دی لورنتیس و نارضایتی از حضور بازیکنان در بازی های ملی

پایگاه خبری فوتبالی- مالک باشگاه ناپولی به انتقاد از بازی های بین المللی و حضور بازیکنان در این بازی ها پرداخت.

به گزارش فوتبالی ، دی لورنتیس مالک باشگاه ناپولی در مورد بازی های ملی گفت:  فیفا وظیفه دارد به همه تیم های باشگاهی برای بازیکنانی‌ که در بازی های ملی مصدوم می شوند، غرامت بپردازد. به نظر من باید برای حضور بازیکنان در بازی های ملی محدودیت هایی در نظر گرفته شود. برای مثال از نظر من بازیکنان ۳۲ ساله یا ۲۸ ساله نباید در تیم های ملی بازی کنند! به نظر من باید ساز و کاری ایجاد شود تا به باشگاه های گوناگون این اجازه داده شود تا برای بازی های دوستانه ملی به تیم های ملی بازیکن ندهند.
 
دی لورنتیس در ادامه افزود : اگر برای جذب یک بازیکن ۵۰ میلیون یورو پول پرداخت کرده باشم، فیفا باید برای هزینه درمانی زمانی که بازیکنان در بازی های ملی مصدوم می شوند و نمی توانند به باشگاه ها میدان بروند، غرامت دهند. الان به وضعیت نیمار نگاه کنید، او تا پایان فصل نمی تواند بازی کند.  این حق باشگاه او خواهد بود که برای هزینه کلانی که برای جذب او پرداخت کرده از فیفا درخواست غرامت داشته باشد.

اورلیو دی لورنتیس در مورد تمدید با ویکتور اوسیمن گفت: "پیش تر با اوسیمن سر تمدید قرارداد به توافق رسیده بودیم. اگر از سمت او مسأله ای تغییر کرده باشد این مشکل ما نیست. زندگی همیشه ادامه دارد. یادمان نرود که کولیبالی را یک سال پیش از پایان قراردادش فروختم و از این بابت هم ضرر نکردیم."  

۱۰۰۹