مدیر کنونی بارسلونا هم به پرداخت رشوه به کمیته داوران متهم شد

مدیر کنونی بارسلونا هم به پرداخت رشوه به کمیته داوران متهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - قاضی پرونده نگریرا تصمیم گرفت که خوان لاپورتا مدیر کنونی بارسلونا نیز به جمع متهمان پرداخت رشوه به انریکز نگریرا نایب رییس سابق کمیته داوران اضافه شود.

به گزارش فوتبالی، پیش از این نگریرا و پسرش و همچنین ساندرو راسل و جوزپ ماریا بارتومئو مدیران سابق بارسلونا به عنوان متهمان پرونده معرفی شده بودند و حالا خوان لاپورتا نیز به جمع متهمان اضافه شده است. اسکار گرائو و آلبرت سولر مدیران میانی سابق بارسلونا دیگر متهمان پرونده هستند. 

در حقیقت جرم نگریرا و فرزندش، تخلف مداوم در زمینه پرداخت رشوه، فساد ورزشی، مدیریت نادصدقانه و جعل اسناد عنوان شده است. خواکین آگیره قاضی پرونده عنوان کرده است که انریکز نگریرا با دستکاری در انتخاب داوران در بازیهای لالیگا و کوپا دل ری به بارسلونا کمک کرده است و به شکل غیرقانونی و مخفیانه به مدت هفده سال اطلاعاتی را در مورد داوران در اختیار بارسلونا قرار داده است. 

بدین ترتیب خوان لاپورتا مدیر کنونی بارسلونا در کنار همه مشکلات باشگاه خود مجبور است که به عنوان متهم در پرونده ظاهر شود. بارسلونا سالهاست که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد که قرار نیست که مشکلات و بحران های آنها به اتمام برسد.

با وجود آن که آخرین مبلغ پرداختی بارسلونا به نگریرا پیش از دوره کنونی لاپورتا و در سال 2018 انجام شده است، لاپورتا در دوره اولش بین سالهای 2008 تا 2010 مبالغی را به نایب رییس سابق کمیته داوران اسپانیا پرداخته و به همین خاطر یکی از متهمان پرونده است.

4125